کد: 13950713150675689

با تلاش یک شرکت فناور داخلی محقق شد؛

به سازی راهها با تجهیزات راهداری ساخت داخل

کد: 13950713150675689

https://goo.gl/yjZzJT

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناور داخلی توانست تولید تانکرهای حمل مواد پتروشیمی از جمله مواد سوختی نیاز راه‌ها در حوزه تجهیزات شهری و راهداری مخصوص زمستان را به تولید و تجاری‌سازی برساند.

بهسازی راهها با تجهیزات زمستانی راهداری تولید راخل

به گزارش اخباررسمی به نقل مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عباس صابری مدیرعامل شرکت مهران کمپرس با ساخت انواع تانکر های حمل مواد سوختی و انواع کمپرسی را زمینه‌ساز آغاز فعالیت این شرکت عنوان کرد و افزود: نخستین تریلی کمپرسی قایقی به سبکی جدید در این شرکت طراحی و ساخته شده استو این شرکت فعالیت خود در این زمینه را با تولید انبوه تانکرهای حمل مواد نفتی و پتروشیمی وتریلی ادامه داده است.

این فعال فناور با اشاره به حرکت این شرکت به سوی تولید تجهیزات راهداری گفت: بیل های برف روب جلو کامیونی برگردان با طراحی منحصر به فرد و کارآمدی ویژه توسط این شرکت تولید شد و به بازار تجاری عرضه شده است.
صابری به تولید نخستین سری نمک‌پاش‌های مکانیزه برای تامین نیاز راهداری کشور اشاره کرد و گفت: این نمک‌پاش‌ها با گذراندن آزمون‌های گوناگون موفق به اخذ استانداردها و پروانه‌های لازم بهره‌برداری شدند و اکنون در چرخه خدمت‌رسانی قرار دارند.

وی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه بیل برف روب جلو کامیونی ، نمک پاش مکانیزه تمام استیل و تجهیزات مخصوص جمع آوری و حمل  زباله گفت: از دیگر تجهیزات این شرکت می‌توان به مینی پک و پرس کامل با سیستم‌های دستی اتوماتیک که در مدل های مختلف به بازار عرضه شده است اشاره کرد.
مدیرعامل مهران کمپرس به سهم 65 درصدی این شرکت از بازارتجهیزات زمستانی راهداری گفت: برای توسعه فعالیت ها و همکاری فنی و مهندسی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات خدمات شهری با شرکت KARBA  ترکیه که دارای سابقه طولانی در ساخت تجهیزات آتشنشانی و ماشین آلات لجن‌کش که محصولات خود را به حدود 30 کشور دنیا صادر می نماید همکاری مشترک را آغاز کردیم.
وی افزود: هم اکنون ماشین آلات لجن کش و کانال بازکنی خود را با همکاری فنی این شرکت  به بازار عرضه می‌کنیم و این در حالی است که موفق شدیم برخی از محصولات خود را شامل دستگاه های نمک پاش و برف روب به کشور آذربایجان صادر کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف