اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150955566

لیگ برتر تکواندو در ایستگاه نخست

کد: 13950714150955566

https://goo.gl/X1vUkX

، تهران , (اخبار رسمی): دیدار هفته اول لیگ برتر جوانان - بزرگسالان روز شنبه (17 مهرماه) با برگزاری 4 دیدار در خانه تکواندو آغاز می شود.

لیگ برتر تکواندو در ایستگاه نخست

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدار هفته اول لیگ برتر جوانان - بزرگسالان (جام خلیج فارس) یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، از روز شنبه (17 مهرماه) در قالب 8 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، پاس قوامین، هیات تکواندوی شمال شرق، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، یاسین پیشرو البرز، هیات تکواندوی استان مازندران و لوازم خانگی کن در خانه تکواندو برگزار می شود.

در مبارزه نخست تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و پس از آن تیم پاس قوامین و هیات تکواندوی شمال شرق رودر روی یکدیگر قرار می گیرند.

در ادامه تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و تیم یاسین پیشرو البرز با یکدیگر رقابت می کنند و در دیدار پایانی نیز تیم هیات تکواندوی استان مازندران و لوازم خانگی کن مقابل هم قرار می گیرند.

گفتنی است؛ در چهاردهمین دوره لیگ جوانان - بزرگسالان، تیم شهرداری ورامین برای سومین سال متوالی با کسب 43 امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز با دو امتیاز کمتر در جایگاه قهرمانی ایستاد و تیم پاس قوامین با 32 امتیاز سوم شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش