اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151006200

در پی نشست های تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار می‌شود

«استانداردهای مدیریت محتوا» در حسینه ارشاد

کد: 13950714151006200

https://goo.gl/bwJiN5

، تهران , (اخبار رسمی): سی و هشتمین نشست تخصصی با عنوان"استانداردهای مدیریت محتوا"و با حضور حمید اسدی از شرکت"کسب و کار نوار" و سمیرا صمیعی از اساتید "دانشگاه علامه طباطبایی" امروز از ساعت16 الی 18 در حسینیه ارشاد برگزار می شود.

"استانداردهای مدیریت محتوا"

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی حسینیه ارشاد، نشست های تخصصی حوزه علم اطلاعات ودانش شناسی که از فروردین 1394تاکنون در حسینه ارشاد برگزار شده بود، سی و پنجمین نشت خود را امروز با   موضوع «علم اطلاعات و مدیریت راهبردی محتوا» برگزار می‌کند.

تا کنون هفت دوره نشست تخصصی تحت عناوین و موضوعات گوناگون در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار شده است و در نشست امروز نیز دبیر جلسه مصطفی امینی بوده و سخنرانان از اساتید رشته علم اطلاعات و از حوزه مدیریت راهبردی محتوا خواهند بود.

گفتنی است که سی وهشتمین نشست تخصصی، که اولین جلسه از دوره جدید محسوب می شود به میزگردی با عنوان«استانداردهای مدیریت محتوا» اختصاص یافته، که حمید اسدی از شرکت «کسب و کار نوار» و  سمیرا صمیعی از «دانشگاه علامه طباطبایی» سخنرانان آن هستند.
قابل ذکر است که این نشست تخصصی  هر 2هفته یکبار و در روزهای چهارشنبه برپا می شود. جلسه امروز نیز از ساعت 16 الی 18 برگزار شده و حضور در این جلسات برای علاقمندان و اعضای کتابخانه رایگان و آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حسینیه ارشاد

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در تیر ماه 1359 تاسیس شده است و این کتابخانه با در اختیار داشتن و سازماندهی بیش از صد و پنجاه هزار منبع ارزشمند شامل کتاب، نشریه، سی دی و غیره با یازده بخش در خدمت عموم جامعه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش