اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151075394

با خدمات بانک شهر انجام شد

افزایش بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های کتاب استانی

کد: 13950714151075394

https://goo.gl/Rckbdn

، تهران , (اخبار رسمی): با خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر، بر اساس آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور مردم در نمایشگاه‌های کتاب استانی، امسال سه تا 5 برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

نمایشگاه کتاب

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیائی معاون شعب و بازاریابی این بانک با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استان گیلان گفت: این نمایشگاه از 12 تا 17 مهرماه در شهر رشت برگزار می‌شود و به لحاظ وسعت نمایشگاه، چهارمین نمایشگاه کشور است.

وی افزود: در این نمایشگاه شش میلیارد و 500 میلیون ریال یارانه وزارت ارشاد اختصاص یافته است که به صورت کارت یک میلیون ریالی و 500 هزارریالی در میان بازدید کنندگان توزیع می‌شود.

کیائی معاون شعب و بازاریابی بانک شهر افزود: همچنین برای افرادی که قادر به حضور در نمایشگاه نیستند، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 14 کتابفروشی در سطح شهر معرفی شده است که همزمان با ایام نمایشگاه تا یک هفته بعد از آن می‌توانند با بن کارت‌های نمایشگاه از آن خرید کنند.

وی با اشاره به استقبال شهروندان در استان‌های مختلف از نمایشگاه کتاب، خاطر نشان کرد: با خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر، بر اساس آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور مردم در نمایشگاه‌های کتاب استانی، امسال سه تا 5 برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

کیائی در ادامه با تاکید بر نقش مطالعه در بهبود زندگی افراد، ابراز امیدواری کرد تا با خدماتی که از سوی بانک شهر در این نمایشگاه‌‌ها ارائه می‌شود، شاهد افزایش سرانه مطالعه در استان‌های مختلف کشور باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه