برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

کد: 13950714151615842

https://goo.gl/WocqU6

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران:

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با حضور معظمی معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

همچنین دکتر اسفهبدی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.

این گزارش حاکی است:

- در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

تعداد 406 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی از 27 کشور جهان شامل : آلمان، آفریقای جنوبی، اتریش، اسپانیا، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان، تایوان، تایلند، ترکیه، سوئد، سوئیس، جمهوری چک، رومانی، ژاپن، چین، فنلاند، فرانسه، لهستان، مجارستان، هلند، هند، کره جنوبی و یونان در فضای نمایشگاهی به وسعت 49,000 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید ماشین آلات و خطوط تولید ، تجهیزات صنعتی و کارگاهی ، ابزار آلات ، صنایع پیشرفته ، اتوماسیون صنعتی و خدمات فنی و مهندسی را در معرض دید عموم قرار می دهند.

قابل ذکر است :

این نمایشگاه تا روز شنبه 17 مهر ماه 1395 ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]