اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151725372

در نهمین جشنواره مدیریت نظام توزیع و پخش انجام شد

اهدای تندیس دیمون به بانک ملی ایران

کد: 13950714151725372

https://goo.gl/yR3Mnc

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملی ایران در نهمین جشنواره مدیریت نظام توزیع و پخش کشور ، موفق به دریافت تندیس برنزی دیموند شد.

تندیس دیموند

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این تندیس اولین تندیس برنزی است که به عنوان برترین نشان دیموند در بخش بانک و بیمه، به یک بانک ایرانی اختصاص یافته است .

به همین منظور و طی مراسمی با حضور مسئولان و فعالان توزیع و پخش کشور که در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد ، تندیس فوق به همراه لوح تقدیر به بانک ملی ایران اهدا شد.

در پی عملکرد موفق بانک ملی ایران در بخش خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک و کسب رتبه برتر در این عرصه، این بانک تندیس برنزی دیموند سال 95 را دریافت کرد، این در حالی است که بانک ملی ایران با حفظ معیارهای ارزیابی ، از 8 دوره قبلی برگزاری این جشنواره ، 5 تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.

 خاطر نشان می شود تمامی سازمان ها برای سنجش توزیع خدمات به مشتریان در سراسر کشور ، نیازمند بررسی این خدمات بر اساس شاخص های توزیع و پخش بوده و دریافت این تندیس نشان دهنده موفقیت سازمان در انتخاب صحیح کانال توزیع است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه