اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151895904

درباره دوربین مدار بسته سقفی بدانید

کد: 13950714151895904

https://goo.gl/b8pdXZ

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین مداربسته سقفی در دو مدل دید در شب و معمولی موجود هستند درمیان دوربین های مداربسته بیشتر دوربین مداربسته دام است که عنوان دوربین مدار بسته سقفی را دارد.

ایده برتر پارسیان

به گزارش اخبار رسمی، روابط عمومی ایده برتر پارسیان، دوربین مداربسته سقفی در دو مدل دید در شب و معمولی موجودند و در میان دوربین های مداربسته بیشتر دوربین مداربسته دام است که عنوان دوربین مدار بسته سقفی را دارد.

بر اساس این گزارش، هرچند در میان انواع دوربین های مداربسته هم مانند دوربین مداربسته بولت، دوربین مداربسته اسپید دام و دوربین مداربسته باکس مدل هایی هستند که به صورت سقفی نصب می شوند اما دوربین دام در این مورد بیشتر کاربرد دارد. به خصوص که شکل ظاهری آنها هم به صورت گنبدی شکل است.

معرفی دوربین مداربسته سقفی

این مدل دوربین ها معمولا در سایز کوچک هستند و مناسب برای محل کار، منزل، انبار، کارخانه و قطار های مترو هستند و از آنها نمی توان برای اماکن صنعتی استفاه کرد؛ دلیل آن هم این است که بدنه  دوربین های مداربسته سقفی به خصوص از نوع دام در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب و ضعیف است.

در تمامی دوربین های مدار بسته سقفی چراغ های مادون قرمزی وجود دارد که حتی در تاریکی مطلق هم با بهترین کیفیت فیلمبرداری می کنند و در کل رزولوشن تصویر بالایی دارند. آنها تصاویر را هم به صورت سقفی نمایش می دهند هم به صورت رنگی که البته در صورتیکه دوربین رنگی باشد در تشخیص تصاویر دقیق تر می توان عمل کرد.

مزیت دوربین مداربسته سقفی

دوربین های مداربسته سقفی دارای لنز هستند از دو نوع لنز ثابت و لنز وریفوکال. برخی هم قابلیت چرخش و زوم را دارا هستند.

از مزایای استفاده از این دوربین ها می توان به نشان دادن کامل فضای زیر دوربین اشاره کرد. دوربین مدار بسته سقفی می تواند به راحتی تمامی نقاطی که در فضای زیرین وجود دارد را به راحتی نمایش دهد و هیچ نقطه کوری را از قلم نمی‌اندازد. برخی دوربین های مداربسته ای که امکان نصب روی سقف را دارند به راحتی می توان روی دیوار هم نصب کرد.

دوربین های مداربسته سقفی چند قابلیت مهم دارند که عبارتند از  وجود یک پوشش برای محافظت از دوربین مداربسته(کاور دوربین مداربسته)، قابلیت تنظیم نور سفید،لنز تیره رنگ (لنز دوربین مداربسته) است.

برای مشاهده انواع دوربین مداربسته سقفی و اطلاعات فنی آنها می توانید به بخش دوربین مداربسته در قسمت سیستم های امنیتی اشاره کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]