اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950715152225413

همزمان با سالگرد پذیرش بیمه البرز در بورس تهران عنوان شد

رونق صنعت بیمه در سال 96

کد: 13950715152225413

https://goo.gl/1QSWnn

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت مالی ایران به ویژه بیمه سال 96 شکوفا خواهد شد و ارزش سرمایه‌گذاری‌ «البرز» در بورس تاکنون به 320 میلیارد تومان رسیده است.

تاجدار بیمه البرز

 به گزا ش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز؛  آیین بزرگداشت هفتمین سالروز عرضه سهام بیمه البرز در بورس تهران برگزار و طی آن به طور نمادین زنگ آغاز معاملات روز جاری از سوی تاجدار مدیرعامل این شرکت بورسی نواخته شد.

در ادامه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت صنعت بیمه در ایران و جهان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عملکردی صنعت بیمه در کشور پرداختند.

تاجدار مدیرعامل بیمه البرز با اعتراض به افزایش نمایندگی‌های انبوه به برخی شرکت‌های بیمه تجاری که از پشتوانه مالی بالایی برخوردار نیستند، عنوان کرد: پس از وقوع بحران مالی برای یکی از شرکت‌های بیمه‌ای وابسته به یک مؤسسه مالی اعتباری در سالهای اخیر نگرانی‌ها در مورد ارائه خدمات بیمه‌ای به ویژه در حوزه بیمه‌نامه‌های عمر که اغلب در دوره‌های بلندمدت حدود 10 سال سررسید می‌شوند، به وجود ‌آمد.

وی افزود: نرخ سود خدمات بیمه‌ای باید به طور تکلیفی و با سقف تعیین شده همراه باشد، چرا که اعلام نرخ سود 28 درصدی در شرایط فعلی کسب و کار برخی شائبه‌ها را رقم می‌زند.

تاجدار با بیان اینکه آن دسته از شرکت‌هایی نرخ سود 28 درصدی برای بیمه‌نامه‌های عمر خود عنوان می‌کنند، باید برای بازپرداخت این سود به دنبال سرمایه‌گذاری با نرخ بازدهی بیش از 35 درصدی باشند، گفت: تحقق چنین سودهایی در شرایط فعلی امکان نداشته و نشان می‌دهد که چنین شرکت‌هایی در روند فعالیت خود لنگ خواهند زد.

تاجدار با بیان اینکه بیمه البرز در عملکرد 6 ماهه نخست امسال با رشد 17.6 درصدی بیمه‌نامه‌های صادر شده همراه بوده عنوان کرد: حوادثی که در پتروشیمی‌ها در ماه‌های اخیر به دلایل آتش‌سوزی‌ها رخ داد به شدت شرکت‌های بیمه‌ای را رنج داد. این در حالی است که به جز یک مورد سایر حوادث رخ داده در این حوزه با اهمیت نبوده و آثار ذخایر این حادثه بااهمیت هم اکنون در صورت‌های مالی در حال بررسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه البرز

بیمه البرز یکی از شرکت‌های دولتی ایران در زمینه بیمه است. این شرکت در تاریخ 28 تیر 1338 به صورت مالکیت خصوصی تأسیس شد پس از انقلاب 57 این شرکت همچنان با نام بیمه البرز به فعالیت خود ادامه داد و در 13 آذر سال 1367 ملی اعلام شد.[2] شرکت بیمه البرز هم اکنون با 49 شعبه، 1404 نماینده و 286 کارگزار حقیقی و حقوقی به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه