اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154925413

بیمه البرز در انفورماتیک اول شد

کد: 13950718154925413

https://goo.gl/Jd2Lds

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه البرز رتبه اول انفورماتیک را در بین تمامی شرکت‌های بیمه کسب کرد.

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه البرز، بر اساس رتبه بندی انفورماتیک شرکت‌های بیمه که از سوی بیمه مرکزی انجام شد، بیمه البرز با کسب امتیاز 80.33 از 100 امتیاز،‌ توانست رتبه اول انفورماتیک را در بین 24 شرکت بیمه فعال در صنعت بیمه به خود اختصاص دهد.

بیمه البرز در شاخص خدمات الکترونیک و پرتال با کسب 85 امتیاز در صدر شرکت‌های بیمه و 23 امتیاز بیشتر از میانگین صنعت بیمه کسب کرده است.

همچنین این شرکت در شاخص بهره‌برداری از سنهاب امتیاز کامل را به دست آورده است و پنج درصد بالاتر از میانگین صنعت بیمه قرار دارد.

در شاخص نرم‌افزارهای پشتیبانی و ستادی نیز بیمه البرز با کسب 90 امتیاز در صدر شرکت های بیمه قرار دارد و 24 امتیاز بیش از میانگین صنعت بیمه کسب کرده است.

قابل ذکر است که بر اساس اعلام بیمه مرکزی، امتیاز شرکت بیمه البرز در حوزه زیرساخت، ارتباطات و مرکز داده بیشتر از میانگین شرکت های بیمه است و در صدر جدول مقایسه شرکت های بیمه قرار دارد و عملکرد این شرکت به ویژه در حوزه ارتباطات با شعب و نمایندگی‌ها، ‌انتقال داده‌ها و کفایت نسخه پشتیبان بسیار خوب به شمار می رود.

در حوزه امنیت نیز بیمه البرز وضعیت بهتری نسبت به شرکت‌های بیمه دیگر دارد و در صدر صنعت بیمه قرار دارد و از جمله معدود شرکت هایی است که گواهینامه ISMS" " اخذ کرد.

گزارش بیمه مرکزی حاکی است امتیاز بیمه البرز در حوزه منابع فاوا نیز بیش از میانگین شرکت‌های بیمه است و از معدود شرکت‌های بیمه ای به شمار می رود که اقداماتی به منظور اثربخشی آموزش‌ها انجام داده و بر همین اساس میانگین نفرساعت آموزش این شرکت دو برابر میانگین شرکت‌های بیمه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه البرز

بیمه البرز یکی از شرکت‌های دولتی ایران در زمینه بیمه است. این شرکت در تاریخ 28 تیر 1338 به صورت مالکیت خصوصی تأسیس شد پس از انقلاب 57 این شرکت همچنان با نام بیمه البرز به فعالیت خود ادامه داد و در 13 آذر سال 1367 ملی اعلام شد.[2] شرکت بیمه البرز هم اکنون با 49 شعبه، 1404 نماینده و 286 کارگزار حقیقی و حقوقی به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه