اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193465413

در بیمه البرز

وفامهر و مالمیر عضو هیات مدیره شدند

کد: 1395053193465413

http://goo.gl/ogIUzF

، تهران , (اخبار رسمی): محسن وفامهر و امیر حمزه مالمیر به عنوان 2 نفر از اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز انتخاب شدند.

وفامهر و مالمیر عضو هیات مدیره شدند

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، وفامهر از سوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر به عنوان نماینده این صندوق در هیات مدیره شرکت بیمه البرز منصوب شد.

مالمیر نیز که به عنوان نماینده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در هیات مدیره بیمه البرز منصوب شده است تا کنون سمت هایی از جمله معاونت سرمایه‌گذاری و عضویت در هیات مدیره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مدیر نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مدیر سازمان کارگزگاران بورس اوراق بهادار تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

این گزارش حاکی است،  وفامهر که دارای مدرک دکترای اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است هم اکنون به عنوان استاد تمام گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان فعالیت می کند.

بر این اساس، محمدرضا تقوایی،‌ نماینده شرکت گروه مالی ملت، سید رسول تاجدار،‌ نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایراندخت عطاریان،‌ نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، محسن وفامهر، نماینده موسسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر و امیر حمزه مالمیر، ‌نمایندهشرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعضای هیات مدیره بیمه البرز را تشکیل می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه البرز

بیمه البرز یکی از شرکت‌های دولتی ایران در زمینه بیمه است. این شرکت در تاریخ 28 تیر 1338 به صورت مالکیت خصوصی تأسیس شد پس از انقلاب 57 این شرکت همچنان با نام بیمه البرز به فعالیت خود ادامه داد و در 13 آذر سال 1367 ملی اعلام شد.[2] شرکت بیمه البرز هم اکنون با 49 شعبه، 1404 نماینده و 286 کارگزار حقیقی و حقوقی به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه