اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118795413

آماده باش بیمه البرز برای طوفان

کد: 13950618118795413

http://goo.gl/kYjeDz

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه البرز در پی طوفان مازندران به کارشناسان خود آماده باش داد.

سیل

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در پی وقوع طوفان شدید و سیل در روز جمعه مورخ 12 شهریورماه در شهرهای محمودآباد ، فریدون‌کنار، بابلسر، بابل، آمل، قائم شهر و سوادکوه شمالی واقع در استان مازندران، بیمه البرز با اعزام هفت اکیپ کارشناسی از تهران و شعب استان مازندران به مناطق طوفان زده در همان ساعت‌های اولیه پس از وقوع حادثه اقدام به بازدید مناطق آسیب دیده و برآورد خسارت بیمه گزاران کرد.

تا کنون کارشناسان بیمه البرز 575 فقره پرونده خسارت تشکیل داده‌اند که بیشترین میزان خسارت مربوط به قرارداد بنیاد شهید وامور ایثارگران استان مازندران است.

بر این اساس، خسارت احتمالی بیمه گزاران بیمه البرز که بیشتر مربوط به منازل مسکونی خانواده‌های شهدا، فرزندان شاهد، جانبازان وایثارگران است بیش از 35 میلیارد ریال برآورد شده است که از همین هفته با تکمیل پرونده‌ها، پرداخت خسارت علی الحساب و نهایی به زیاندیدگان آسیب‌دیده این حادثه از سوی بیمه البرز انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه البرز

بیمه البرز یکی از شرکت‌های دولتی ایران در زمینه بیمه است. این شرکت در تاریخ 28 تیر 1338 به صورت مالکیت خصوصی تأسیس شد پس از انقلاب 57 این شرکت همچنان با نام بیمه البرز به فعالیت خود ادامه داد و در 13 آذر سال 1367 ملی اعلام شد.[2] شرکت بیمه البرز هم اکنون با 49 شعبه، 1404 نماینده و 286 کارگزار حقیقی و حقوقی به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه