کد: 13950716152306363

با هدف ارتباط دو سویه با مخاطبان راه اندازی شد

رونمایی از وبسایت فروشگاه اینترنتی «ایسرا»

کد: 13950716152306363

https://goo.gl/AMTR0T

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان، سایت فروشگاه اینترنتی ایسرا، از ابتدای اّبان رونمایی شد.

لوگوی فروشگاه اینترنتی ایسرا

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فرایند شبکه خاورمیانه ، وبسایت این شرکت فعال در تجارت الکترونیک  با نام فروشگاه اینترنتی ایسرا از  اول آبان 95 فعالیت خود را آغاز کرد .

بر اساس این گزارش، این سایت با امکاناتی کامل و کاربردی در آدرس www.esara.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌ کالای دیجیتال قابل دسترسی است و امکاناتی از قبیل ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بهترین قیمت ، 7 روز ضمانت بازگشت و ارسال رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

مهدی عادلی مدیرعامل فرایند شبکه خاورمیانه  باتایید این خبر و با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای  ارتباطی بین این مجموعه با  عموم مردم از ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی یاد کرد و افزود: با پیشرفت روزافزون استفاده از اینترنت ،افراد جامعه نیز تمایل یافته اند تا کلیه امور روزمره خود را به صورت الکترونیکی ، باسرعت بالاتر ، زمان و هزینه کمتر انجام دهند.

او ادامه داد: از همین رو خرید کالاهای مورد نیاز  به صورت اینترنتی  از جمله همین موارد است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در این خصوص فروشگاه های اینترنتی توانسته اند با کسب اطمینان کاربران و ارائه خدمات با کیفیت ، توجه و علاقه ی بسیاری از کاربران را به این نوع خرید جلب کنند.

وی همچنین  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال اینکه ایسرا بتواند فروشگاهی کامل با اطلاعاتی دقیق و صحیح از کالاهای مختلف در اختیار شما قرار دهد تا مخاطبان بتوانند تمام نیازهای خود را در این فروشگاه بیابند. هر روزه خدماتی جدید ، کالاهایی جدید با بهترین شرایط خرید و استفاده به ایسرا افزوده خواهد شد .

به گفته او،جدیدترین اخبار ، اطلاعیه ها و بررسی ها  در بخش های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایسرا

شرکت فرایند شبکه خاورمیانه در سال 1378 به‌عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه صنعت IT با هدف ایجاد بستری مناسب و بازاری نوین و هماهنگ در زمینه نرم افزارهای اورجینال(تخصصی و عمومی) تاسیس شد. این شرکت به‌عنوان اولین مجری طرح امنیت نرم افزار و معتبرترین وارد کننده محصولات نرم افزاری کمپانی های معتبر جهان در خدمت جامعه انفورماتیک کشور است. این شرکت با دقت و حساسیت ویژه‌ای که در انتخاب محصولات تاکنون داشته، همواره سعی می‌کند که خوشنام‌ترین محصولات جهانی را تهیه و مطابق با سلایق و نیاز مصرف‌کنندگان عرضه کند. هم اکنون شرکت فرایند شبکه خاورمیانه محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی و پشتیبانی مستمر به مشتریان خود عرضه می‌کند.

منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف