کد: 13950903188336363

هدیه فروشگاه اینترنتی ایسرا به مناسبت افتتاحیه

کد: 13950903188336363

https://goo.gl/5HPSqL

، تهران , (اخبار رسمی): هدیه فروشگاه اینترنتی ایسرا به مناسبت افتتاحیه وب سایت از تاریخ 5 آذر ماه جاری آغاز می‌شود.

هدیه فروشگاه اینترنتی ایسرا به مناسبت افتتاحیه

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ایسرا ، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره زمستانی به مناسبت افتتاحیه وب سایت از تاریخ پنج آذر به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند به عنوان هدیه یک عدد آنتی ویروس ایست (ESET Smart Security) از فروشگاه اینترنتی ایسرا به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

مهدی عادلی مدیرعامل شرکت فرآیند شبکه خاورمیانه (فروشگاه اینترنتی ایسرا) مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و گفت: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

وی ادامه داد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های شرکت فرایند شبکه خاورمیانه (فروشگاه اینترنتی ایسرا) در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات بوده، بهبود خدمات دهی مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارامد است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت فرایند شبکه خاورمیانه (فروشگاه اینترنتی ایسرا) مراجعه کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایسرا

شرکت فرایند شبکه خاورمیانه در سال 1378 به‌عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه صنعت IT با هدف ایجاد بستری مناسب و بازاری نوین و هماهنگ در زمینه نرم افزارهای اورجینال(تخصصی و عمومی) تاسیس شد. این شرکت به‌عنوان اولین مجری طرح امنیت نرم افزار و معتبرترین وارد کننده محصولات نرم افزاری کمپانی های معتبر جهان در خدمت جامعه انفورماتیک کشور است. این شرکت با دقت و حساسیت ویژه‌ای که در انتخاب محصولات تاکنون داشته، همواره سعی می‌کند که خوشنام‌ترین محصولات جهانی را تهیه و مطابق با سلایق و نیاز مصرف‌کنندگان عرضه کند. هم اکنون شرکت فرایند شبکه خاورمیانه محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی و پشتیبانی مستمر به مشتریان خود عرضه می‌کند.