اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153116094

3 هزار برنامه اندرویدی به بدافزار Dresscodeآلوده شدند

میلیونها کاربر در معرض خطر تروجان

کد: 13950717153116094

https://goo.gl/fupwoI

، تهران , (اخبار رسمی): یافته های محققین کمپانی امنیتی ترندمیکرو نشان می‌دهد که بدافزار، حدود 3هزار برنامه اندرویدی را آلوده به کدهای مخرب Dresscode کرده است .

میلیونها کاربر در معرض خطر تروجان Dresscode

به گزارش اخبار رسمی از  روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو  اعلام کرده است که بیشتر از 3 هزار برنامه اندرویدی را آلوده کرده است .
بر اساس این گزارش، حدود 400 برنامه در فروشگاه اندرویدی گوگل پلی قرار دارند که باعث به خطر افتادن امنیت میلیونها کاربر گوشی های اندرویدی شده اند.

کاربران گوشی ها و تبلتهای اندرویدی باید نکات امنیتی را به شدت رعایت کنند که شامل استفاده از یک نسخه آنتی ویروس معتبر ، دانلود و نصب برنامه از منابع معتبرتر مانند گوگل پلی و بروزرسانی مداوم سیستم عامل گوشی و نرم افزارها به طور مستقیم  است .

گفتنی است  آنتی ویروس های ترندمیکرو این بدافزار را با نام ANDROIDOS_SOCKSBOT.A شناسایی می‌کند .

شرکت امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود از مطرح ترین و با سابقه ترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست .
محصولات این کمپانی از سال 1388 توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه می شود که شامل سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود می شود .

کاربران گوشی ها و تبلتهای اندرویدی باید نکات امنیتی را به شدت رعایت کنند که شامل استفاده از یک نسخه آنتی ویروس معتبر ، دانلود و نصب برنامه از منابع معتبرتر مانند گوگل پلی و بروزرسانی مداوم سیستم عامل گوشی و نرم افزارها به طور مستقیم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]