اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153275585

برای تشکیل تیم ملی والیبال نوجوانان

مایدا چیچیچ 25 مهر به ایران می آید

کد: 13950717153275585

https://goo.gl/aXHT1E

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با بیان اینکه «مایدا چیچیچ» 25 مهرماه به تهران می آید، گفت: اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از 26 مهرماه آغاز می شود.

میرسپاسی: مایدا 25 مهر به ایران می آید

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون والیبال، زهره میرسپاسی درباره برنامه های فدراسیون برای تشکیل تیم ملی والیبال نوجوانان دختر گفت: مایدا روز 25 مهرماه به تهران می آید و اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر نیز از روز دوشنبه 26 مهرماه آغاز می شود.
وی تصریح کرد: 166 نوجوان دختر از 24 استان کشور برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان انتخاب شده اند که در پنج گروه به کمپ تیم های ملی بانوان دعوت می شوند تا از بین آنان بهترین ها انتخاب و به اردوی های بعدی دعوت شوند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال به طرح بزرگ استعدادیابی والیبال دختران کشور که با حضور بیش از چهار هزار نفر برگزار شد، اشاره کرد و گفت: 166 بازیکن انتخاب شده از این طرح بزرگ هستند که در مراحل مختلف به ویژه دو مرحله اخیر شناسائی و برای حضور در اردوی انتخابی دعوت شدند.
وی با بیان اینکه ظرفیت خوابگاه و امکانات کمپ تیم های ملی بانوان برای 40 نفر است، گفت: به همین دلیل این بازیکنان در گروه های مختلف و هر گروه به مدت دو روز به اردوی انتخابی دعوت می شوند تا در نهایت بهترین ها انتخاب شوند.
میرسپاسی درباره مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان نیز گفت: با مشورت رئیس فدراسیون والیبال تعدادی از مربیان کشور به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شده اند و مایدا چیچیچ از بین آنان، همکاران خود را انتخاب خواهد کرد.
وی به هماهنگی ایجاد شده با آموزش و پرورش برای انتخاب بازیکنان اشاره داشت و گفت: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و ملی پوشان انتخابی از اول آبان ماه باید در اردوی های این تیم شرکت کنند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال ادامه داد: به همین دلیل با آموزش و پرورش هماهنگ شدیم تا پس از انتخاب نهایی بازیکنان اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان، ملی پوشان با مشکلات درسی روبرو نشوند. اگر نیاز باشد کلاس های درسی آنان نیز همزمان با اردو برگزار خواهد شد.
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 31 فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.
166 بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از 24 استان کشور انتخاب شده اند که میانگین قدی آنان 186 سانتی متر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش