اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153686370

الزام تبلیغ و بازاریابی آنلاین در کسب و کارالکترونیک

6 روش تبلیغاتی که شاید تاکنون بررسی نکرده باشید

کد: 13950717153686370

https://goo.gl/ukhNoL

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات و کانال های مارکتینگ آنلاین انواع متعددی دارند که در طی تاریخچه بیست و چند ساله ی این صنعت بوجود آمده اند و رشد کردند. این روش ها دقیقا بر اساس نیازی در بین کسب و کارهای آنلاین و بعضا آفلاین وجود داشته است به تکامل رسیده اند.

لزوم برنامه ریزی برای تبلیغات آنلاین

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی کانگورو، تبلیغات و کانال های مارکتینگ آنلاین انواع متعددی دارند که در طی تاریخچه بیست و چند ساله این صنعت بوجود آمده اند و رشد کردند. این روش ها دقیقا بر اساس نیازی در بین کسب و کارهای آنلاین و بعضا آفلاین وجود داشته است به تکامل رسیده اند.

بر اساس این گزارش، اگر بخواهیم روند تکاملی تبلیغات آنلاین را بررسی کنیم می‌بینیم از ابتدا که تبلیغات به شکل نمایش بنرهای تبلیغاتی و لینک های مستقیم بوده و با گذر زمان به سمت معرفی غیرمستقیم محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ و ایمیل اتومیشن نیل کرده است.

اکنون نیز می‌بینیم موضوع محتوا مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار گرفته و تلاش می کنند با آموزش کاربران و انتقال محتوای ارزشمند و غنی به مشتریان بالقوه آنها را به نحوی در تعامل مستمر و وام دار برند خود کنند.

در طول سالیان همواره روش های تبلیغات نمایشی، بنری، ویدیویی، بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات موبایلی، شبکه های اجتماعی و... مرسوم و مورد استفاده بوده است اما امروز مفهومی به نام تبلیغات همگن یا تبلیغات محلی مطرح است که لزوم بررسی آن محسوس و قطعی است.

در سال 2013 اتحادیه جهانی تبلیغات آنلاین (آی ای بی) دسته بندی زیر را برای تبلیغات محتوایی همگن ارائه داده است:تبلیغات در فید وبسایت : بهترین نمونه آن تبلیغاتی ست که فیس بوک یا توییتر در فید کاربران به صورت اسپانسر شده نمایش داده می شود. تبلیغات در نتایج جستجو: تبلیغاتی که در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر نمایش داده می شوند و سعی شده مشابه نتایج اصلی باشد.تبلیغات در باکس های مقالات مرتبط: نمونه آن باکس هایی ست که وبسایت کانگورو در اختیار ناشران خود قرار می دهد.

پیشنهادهای خاص فروشگاه های اینترنتی: لیستهایی که فروشگاه هایی مثل دیجی کالا در صفحات اصلی وبسایت خود معمولا در قالب اسلایدر یا باکس های خاص به کاربران نمایش میدهد
تبلیغات درون تبلیغات: در این روش درفضای تبلیغاتی که در اختیار شما هست می توانید علاوه بر معرفی برند خود محتوای دیگری را به صورت همگن معرفی کنید.
سفارشی: مدلی که در قالب 5 نوع بالا نمی گنجد و ممکن است هر روش دیگری برای همسان سازی تبلیغات و محتوا باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانگورو

کانگورو راهکاری نوین برای کسب درآمد از محتوای فارسی کانگورو دو نوع مخاطب دارد. نمایش دهندگان و آگهی دهندگان. اگر شما وب سایتی دارید که می خواهید از آن درآمدزایی کنید به عنوان نمایش دهنده می توانید کدهای کانگورو را در وب سایت تان قرار دهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها