برپایی پاویون رسمی ایران درنمایشگاه دیجیتال امارات

کد: 13950717153815644

https://goo.gl/92cGEp

، تهران , (اخبار رسمی): پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دیجیتال اینفوکام خاورمیانه برگزار می شود و شرکتهای ایرانی متقاضی حضور در این نمایشگاه تا 20 آبان، برای ثبت نام فرصت دارند.

برپایی پاویون رسمی ایران درنمایشگاه دیجیتال امارات

به گزارش اخباررسمی به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران، محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون تخصصی فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی با بیان اینکه نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و آفریقا (Infocomm MEA ) یکی از 3 نمایشگاه مطرح در خاورمیانه محسوب می شود، هدف از حضور ایران در این نمایشگاه را معرفی توانمندیهای ایران در تولید محصولات دیجیتال صوتی و تصویری، مذاکره برای سرمایه گذاری مشترک در راستای انتقال فناوری و ملاقاتهای تجاری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ارزش بازار فناوری صوت و تصویر خاورمیانه 3 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که پرسرعت‌ترین نرخ رشد را در میان سایر مناطق دنیا با نرخ 14 درصد دارد، ادامه داد: با همکاری معاونت تشکل های اتاق ایران و تعامل با مرکز تجارت جهانی دبی، پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه ایجاد می شود.

طلایی با اشاره به حمایت از شرکتهای فعال و متقاضی حضور در این نمایشگاه تاکید کرد: حضور در این نمایشگاه که 16 تا 18 آذرماه در دبی برگزار می شود، می تواند فرصتهای همکاری در حوزه لوازم صوتی تصویری و دیجیتال را با کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا محقق کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران رشد سالانه بازار فناوری اطلاعات را نیم درصد عنوان کرد و افزود: این درحالی است که با توجه به افزایش فناوریهای حوزه اینترنت اشیاء و رایانش ابری، رشد سالانه بازار محصولات دیجیتال صوتی و تصویری 14 درصد برآورد می شود.

وی با اشاره به حرکت به سمت زندگی های هوشمند با استفاده از فناوری های دیجیتال، ادامه داد: با توجه به پتانسیل های مربوط به این صنعت در ایران، امیدواریم بتوانیم با کشورهای مطرح در این حوزه، وارد مذاکره برای سرمایه گذاری و ایجاد خط تولید در ایران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شویم.

به گفته طلایی در اینفوکام 2016 خاورمیانه، 150 کمپانی از 20 کشور جهان با هدف ارائه جدیدترین دانش های روز حوزه دیجیتال در بخش لوازم صوتی تصویری، حضور خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران در جهت سازماندهی و قانونمند کردن تولید و صادرات نرم افزار و به منظور تنظیم بازار و بهبود وضع اقتصادی مؤسسات، شرکتها و اشخاص حقیقی تولید کننده، صادرکننده و ارائه کننده خدمات نرم افزاری و استاندارد سازی نرم افزار های رایانه ای وهمچنین سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران در جهت توسعه صادرات غیر نفتی کشور اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار ایران در مهرماه سال 1380 تحت پوشش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تاسیس شد. این اتحادیه به عنوان تنها تشکل متمرکز در خصوص تولید و صادرات نرم افزار کشور از زمان تاسیس خود حرکتی آرام و رو به جلو نسبت به سال های گذشته داشته است. از مهم ترین دستاوردهای حاصله در طول این سال ها می توان به برگزیده شدن صادرکننده نمونه سال 1383 و 1384 در صنعت نرم افزار کشور ، کمک به شرکت ها برای حضور مناسب و پررنگ در نمایشگاه های فناوری الاعات در منطقه ، برگزاری نشست های بازرگانی بین شرکتهای ایرانی و خارجی ، کمک به ارزشیابی محصولات نرم افزاری کشور ، تعامل با بانکهای تخصصی فعال در حوزه صادرات کشور ، برگزاری نمایشگاه های تخصصی با همکاری سازمانها و دستگاه های دولتی اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]