اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153965638

معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

قاچاق کالا مهمترین عامل عدم موفقیت اقتصاد مقاومتی

کد: 13950717153965638

https://goo.gl/iNm2ps

، تهران , (اخبار رسمی): معاون برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق را یکی از مهمترین عوامل عدم موفقیت اقتصاد مقاومتی دانست.

قاچاق کالا یکی از عوامل عدم موفقیت اقتصاد مقاومتی

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، علیرضا گلستانی زاده ظهر چهارشنبه در همایش ملی پیشگیری از قاچاق کالای سلامت، گفت: قاچاق کالا از جمله موانع بزرگ برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: اینگونه کالاهای قاچاق علاوه بر تاثیر مستقیم بر سلامت جامعه، اقتصاد کشور را نیز با مشکلاتی مواجه می کنند به همین دلیل باید همگان برای مقابله بسیج شوند.

معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور افزود: بیش از 20 مورد عوامل موثر در فساد اقتصادی کشور را شناسایی کردیم که قاچاق و نگاه های فرهنگی از جمله آنها است.

گلستانی زاده یادآور شد: قبل از انقلاب اقتصاد کشور مبتنی بر واردات بود و این فرهنگ مصرف گرایی وارد زندگی ایرانیان گردید و باید همگان تلاش داشته باشند تا این فرهنگ با ایجاد سبک زندگی مناسب از خانواده ها خارج شود.

وی تصریح کرد: اقدامات مختلفی در مبارزه با قاچاق کالا در حال انجام است که طی 6 ماه اول سال جاری 7 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]