اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717154315590

دریافت آوای انتظار بر روی خط تلفن ثابت

کد: 13950717154315590

https://goo.gl/GfsxIb

، تهران , (اخبار رسمی): با مراجعه به مراکز مخابراتی منطقه خود، سرویس آوای انتظار تلفن ثابت خود را فعال کنید.

دریافت آوای انتظار بر روی خط تلفن ثابت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران ،سرویس‌هایی مانند آوای انتظار یا آهنگ پیشواز از سال‌ها قبل توسط اپراتورهای تلفن همراه عرضه شده اما چنین امکانی برای تلفن ثابت نیز وجود دارد.

این سرویس که با عنوان آوای انتظار از سوی منطقه مخابرات استان تهران ارائه شده در حال حاضر در برخی نقاط شهر تهران قابل دسترسی است.

دراین سرویس برای شخص تماس گیرنده در زمان انتظار و قبل از برداشتن گوشی توسط مخاطب، قطعه موسیقی یا آهنگ مشخصی به جای بوق پخش شده و از سوی صاحب خط امکان تغییر آوای انتخابی نیز فراهم است.

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی بر اساس مصوبه شماره 173 تعرفه آوای پیشواز تلفن ثابت را با اعتبار 30 روز 2000 ریال اعلام کرده است.

مشترکان تلفن ثابت در مناطقی که این سرویس ارائه می‌شود می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی یا از طریق تماس با تلفن گویای 2030 برای فعالسازی آوای انتظار اقدام کنند.پس از فعالسازی این سرویس نیز با مراجعه به سایت منطقه مخابرات استان تهران می‌توان به انتخاب کد آوای مد نظر پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]