اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154396094

رشد تصاعدی ویروس‌های موبایلی

شناسایی 16 میلیون ویروس اندرویدی در یک ماه

کد: 13950718154396094

https://goo.gl/3Xqwlc

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو فقط در ماه Aug موفق به شناسایی 16.1 میلیون ویروس اندرویدی شد که 40 درصد نسبت به ماه ژانویه افزایش نشان داد .

مارس Mars شبکه ای برای امنیت گوشی های هوشمند

به گزارش اخبار رسمی از  روابط عمومی شرکت دورانتاش، یکی از تکنولوژی های شرکت امنیتی ترندمیکرو که برای شناسایی تهدیدات سایبری و حفاظت از کاربران استفاده می شود ، شبکه حفاظتی هوشمند ترندمیکرو می باشد که با نام Smart Protection Network است و در بخش شناسایی تهدیدات گوشی های موبایل نیز ترندمیکرو دارای تکنولوژی به اسم MARS است که مخفف Mobile App Reputation Service است.
این شبکه در هر ثانیه هزاران تهدید سایبری را شناسایی و پیش از رسیدن آنها به کاربران ، این تهدیدات را شناسایی و متوقف می کند .
بر اساس این گزارش، شبکه MARS ترندمیکرو فقط در ماه Aug 2016 موفق به شناسایی 16.6 میلیون تهدید سایبری موبایل شده که نسبت به اولین ماه سال 2016 یعنی ماه ژانویه ، رشدی 40 درصدی را نشان می دهد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]