اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154766128

همزمان با عاشورای حسینی اجرا می شود

نمایش «نسخه نو» در پیاده راه فرهنگی رشت

کد: 13950718154766128

https://goo.gl/GiQiFD

، رشت , (اخبار رسمی): نمایش «نسخه نو» در پیاده راه فرهنگی رشت، برای دومین سال متوالی اجرا می شود .

نمایش «نسخه نو» در پیاده راه فرهنگی رشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت نمایش «نسخه نو» روایتی از حضرت عباس (ع) در کربلا با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری گروه تئاتر مارلیک در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می شود.

اسحاق مجیدی، فرشاد مقصودی، علی میرزاد، بنفشه هوشنگی، رگسانا علیپور، محمد گودرزی، لعیا آزرم سیرت، رضا ساجدی، مسعود معصومی، مسعود سوارکار, اورینا خلیفه، مجتبی جوان،، هلیا یوسفی، ساغر سیاوش، یامین ایزدی، هستی شطرنجی، تینا شطرنجی، میثم اکبردوست، شقایق ائمه دوست، محمد علی صادقی، افسون یوسفی، علی زنجانی بازیگران این نمایش هستند.هومن میر معنوی نویسنده و کارگردان این نمایش با اشاره به اینکه این نمایش روایتگر رشادتهای حضرت ابوالفضل(ع) در میدان کربلا است اظهار داشت: از رخصت گرفتن حضرت عباس(ع)  برای رفتن به جنگ تا  قدم گذاشتن به میدان برای آوردن آب در این نمایش روایت می شود.

وی افزود: در نمایش «نسخه نو» یورش به خیمه زنان و به اسارت بردن آنها و آتش زدن خیمه ها در میدان شهدای ذهاب رشت بازسازی می شود و بیش از 20 نفر از عوامل اجرایی در این نمایش حضور دارند.

میر معنوی با اشاره به اینکه سال گذشته موضوع نمایش امام حسین (ع) بودگفت:  موسیقی این نمایش کاری از مجتبی بهبودی است، نوازنده آهنگ این نمایش رضاحسینی است و دستیاران اجرا سارا وحدی، شایسته ملایی، قدیسه خاک، امین نیرومند هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری رشت

شهرداری رشت نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر رشت را بر عهده دارد. شهردار رشت به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ‌مردم در شورای اسلامی شهر رشت انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش