اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154935566

حضورماموران سرشماری نفوس و مسکن درلیگ برترتکواندو

کد: 13950718154935566

https://goo.gl/zQh5Mv

، تهران , (اخبار رسمی): دیدار هفته اول لیگ برتر تکواندوی جوانان – بزرگسالان گروه مردان در حالی روز گذشته (شنبه) برگزار شد که با حضور ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن همراه بود.

حضورماموران سرشماری نفوس و مسکن درلیگ برترتکواندو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهدی اسماعیلی عضو تیم سرشماری حاضر در سالن مسابقات در رابطه با علت حضورشان در این رقابت‌ها به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: سرشماری اینترنتی برای اولین بار است در ایران اجرا می‌شود و همانطور که می‌دانید در ابتدا مردم با هر موضوع جدیدی به سختی ارتباط برقرار می‌کنند. در این راستا مرکز آمار تصمیم گرفت از افراد محبوب میان مردم استفاده کند تا این موضوع باعث ایجاد انگیزه در آنها شود. برهمین اساس ما اقشار مختلف جامعه که شخصیت محبوب و مثبتی را در میان مردم دارند برای این امر انتخاب کردیم.

وی در ادامه افزود: چند روزی است که در رشته‌های مختلف ورزشی افراد محبوب و معروف را انتخاب می‌کنیم تا با همکاری آنها در عموم مردم ایجاد انگیزه کنیم و این طرح روند قابل قبولی را پشت سر بگذارد. وزارت ورزش و جوانان با توجه به سوابق درخشان تکواندو این فدراسیون را به ما پیشنهاد داد که خدا را شکر با استقبال خوبی رو به رو شدیم و علاوه بر نام آوران تکواندو، داوران و مربیان نیز استقبال کردند.

اسماعیلی در پایان افزود: با سوالاتی که تیم‌ها و هیات‌های استانی مطرح کردند ما را در روشن ساختن نقاط ابهام برای عموم مردم یاری کردند. از همکاری فدراسیون تکواندو کمال تشکر و قدردانی را داریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش