اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155716023

ساخت کاردستی با مواد طبیعی در هفته‌ ملی کودک

کد: 13950718155716023

https://goo.gl/jB0Zka

، تهران , (اخبار رسمی): کودکان در غرفه‌ موسسه آوند می‌توانند با خمیر آرد و مواد موجود در طبیعت و حتی پوست پسته و گردو کارهای دستی بسازند.

ساخت کاردستی با مواد طبیعی در هفته‌ ملی کودک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، شبنم حیدری از مسوولان غرفه موسسه حامیان طبیعت پاک (آوند) در بخش نمایشگاهی هفته ملی کودک درباره فعالیت‌های این موسسه توضیح‌هایی ارایه کرد. به گفته او گروه هدف موسسه آوند کودکان سه تا شش سال هستند. یک‌شنبه هر هفته بچه‌ها در این مرکز با یکی از مشاغل آشنا می‌شوند و مهارت‌های مورد نیاز آن شغل را می‌آموزند.

آموزش مهارت‌های اجتماعی یا شستن لباس، دوختن جوراب یا درست کردن غذا از دیگر مهارت‌هایی است که بچه‌ها در این موسسه با آن آشنا می‌شوند.

در غرفه آوند برای کودکان بازدیدکننده نیز بازی‌هایی در نظر گرفته شده، یکی از این بازی‌ها پرتاب بازیافتی است که کودکان به‌واسطه آن تفکیک زباله را می‌آموزند.

همچنین کودکان می‌توانند با خمیر آرد و دیگر مواد موجود در طبیعت مانند برگ و شاخه خشک درختان یا مواد بازیافتی یا خرده‌کاغذ و خرده‌پارچه کاردستی بسازند.

از سوی مسوولان آوند استند عکس با کارتن‌های بازیافتی و برای مشاغل مختلف ساخته شده است. هدف از ساخت این استندها آشنایی کودکان با مشاغل مختلف مانند آشپز، باغبان، آتش‌نشان، پلیس یا رفتگر است. موسسه آوند حدود هفت سال است که در زمینه طبیعت و کودکان فعالیت می‌کند.

هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در سراسر ایران درحالی برگزار می‌شود که بخش‌هایی چون اجرای روزانه تئاتر، نمایش فیلم و مسابقات فرهنگی و هنری در تهران و شهرستان‌ها با همکاری بیش از 20 سازمان و وزات‌خانه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | صنایع دستی