اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156005904

ایده برتر پارسیان تشریح می کند

چاپگر لیبل زن یا چاپگر بارکد

کد: 13950719156005904

https://goo.gl/PqYXHE

، تهران , (اخبار رسمی): لیبل پرینتر از سری چاپگرهایی است که در گروه تجهیزات فروشگاهی قرار دارد و مواد مصرفی آن لیبل یا برچسب است. با استفاده از دستگاه لیبل زن می توان از طریق کامپیوتر و یا لپ تاپ نوعی از دیتا که به صورت بارکد هستند را بر روی اقسام لیبل مانند کاغذ پی وی سی، کاغذ حرارتی اجرا کرد.

چاپگر لیبل زن یا چاپگر بارکد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی ایده برتر پارسیان، لیبل علاوه بر کاربرد فراوانش در فروشگاه ها، بانک ها، داروخانه ها، تاکسی سرویس ها و پیک های موتوری، رستوران ها و بسیاری از موسسه های اداری و تجاری در مصارف صنعتی، پزشکی و غیره هم کاربرد دارند به طوری که مصارف ان را می توان گسترده و متنوع تر از لیبل پرینتری  یا همان بارکد چاپی دانست.

امتیاز چاپگر لیبل زن

برخی به اشتباه گمان می کنند که چاپگر لیبل زن با چاپگر بارکد متفاوت است در حالیکه لیبل پرینتر و چاپگر بارکد از نام های دیگر چاپگر لیبل زن بوده و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

به طور کلی بارکد پرینتر، لیبل پرینتر، چاپگر لیبل و لیبل زن همگی از پرینترهای چاپ بارکد محسوب شده اما در شیوه کاربردی مقداری تفاوت وجود دارد.

از مزایای مهمی که یک دستگاه لیبل پرینتر مخصوصاً در مقایسه با انواع دیگر پرینتر ها از جمله پرینتر لیزری، پرینتر جوهرافشان و پرینتر سوزنی، داشته و می توان به آن اشاره کرد؛  کم صدا بودن، جمع و جور بودن دستگاه و سرعت بالای آن در چاپ لیبل و بارکد است.

مکانیسم کار یک دستگاه لیبل زن از نوع حرارتی مستقیم یا حرارتی غیر مستقیم  بوده ولی پرینترهای چاپ لیبل و بارکد هیچ احتیاجی به شارژ نداشته و سال های سال می توانند بدون نیاز به تعمیر و یا سرویسی کار کنند.

برای بررسی انواع لیبل پرینترها می توانید  مقاله انواع لیبل زن ها مطالعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرینترهای لیبل زن به مطلب پرینتر لیبل زن یا برچسب لیبل چیست مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]