اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156015904

لوازم جانبی مهم در یک تصویر شفاف کدامند

کارآمدی متنوع برای پایه ویدئو پروژکتور

کد: 13950719156015904

https://goo.gl/uGJ2Co

، تهران , (اخبار رسمی): برای نمایش یک تصویر شفاف و البته قابل فهم برای مخاطبان، علاوه بر یک ویدئو پروژکتور مناسب، لوازم جانبی همچون باکس محافظ دیتا ویدئو پروژکتور و... الزامی به شمار می رود اما پایه های مختلف ویدئو پروژکتور برای این سخت افزار نمایشی انواع مختلفی دارد که استفاده از آنها نیازمند کسب نظر کارشناسان است.

انواع پایه ویدئو پروژکتور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایده برتر پارسیان، وقتی تصمیم به خرید ویدئو پروژکتور دارید باید برای تهیه  لوازم جانبی این دستگاه دقت داشته و از نظر کارشناسان استفاده کرد.

با تاکید بر نوع نمایش و ویدئو پروژکتور در کنار پرده نمایش و باکس محافظ دیتا ویدئو پروژکتور که از ابزار های اصلی نمایش تصویر به شمار می رود؛ پایه ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از لوازم جانبی ویدئو پروجکشن  نقشی مهمی را ایفا کرده  به طوری که انتخاب و خرید آنها باید با نگاهی کارشناسانه انجام شود.

قطعا این وسیله سخت افزاری  انواع مختلقی داردبه طوری که سعی شده در این نوشتار انواع پایه های ویدئو پروژکتور به صورت مختصر معرفی و بررسی  شوند.

 انواع پایه ویدئو پروژکتور

پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور ها در انواع پایه نصب سقفی، پایه نصب دیواری و همچنین پایه نصب برقی و پایه نصب ثابت موجود هستند که نوع سقفی آن بیشتر کاربرد دارد.

پایه سقفی

پایه نصب سقفی ویدئو پروژکتور برای تمامی مدل ها و انواع ویدئو پروژکتورها کاربرد دارد. این پایه های سقفی بسیار شیک و مقاوم بوده و در رنگ های سفید و مشکی با قابلیت نصب بسیار آسان در بازار عرضه شده اند.

پایه برقی 

پایه نصب برقی ویدئو پروژکتوربرای سالن های آمفی تئاتر و مکان هایی که سقف کاذب دارند، مناسب است. این نوع پایه را باید با توجه به ارتفاع سقف محلی که ویدئو پروژکتور نصب شده است انتخاب کرد. تقریبا همه ی ویدئو پروژکتورها به جز مینی ویدئو پروژکتورها را می توان از طریق پایه برقی به سقف وصل کرد البته این نوع پایه برقی ویدئو پروژکتور دارای ریموت کنترلبوده و به صورت آکاردئونی است.

پایه دیواری

از پایه دیواری ویدئو پروژکتور برای نصب ویدیو پروژکتور بر روی دیوار استفاده می شود که معمولا هم در سه سایز مختلف با بدنه ای محکم و قوی موجوداست.به پایه نصب دیواری نیز پایه ویدئو پروژکتور شورت ترو و یا پایه ویدئو پروژکتور فاصله کوتاه هم گفته می شود.

پایه نصب ثابت

پایه نصب ثابت ویدئو پروژکتور برای اتصال ثابت دیتا ویدئو پروژکتور به سقف بوده و نصب ثابت ویدیو پروژکتور باعث می شود طول عمر پروژکتور افزایش پیدا کند و از هر گونه آسیب ناشی از ضربه و نفوذ مایعات در امان بماند. این پایه های نصبی نیز در سه سایز مختلف با ارتفاع و سایز قابل تنظیم موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]