اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950721156316094

«ترندمیکرو» جدیدترین آنتی ویروس را ارائه کرد

جدیدترین آنتی ویروس موبایل در بازار

کد: 13950721156316094

https://goo.gl/NGqw9b

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو جدیدترین نسخه آنتی ویروس موبایل را با ویژگی های امنیتی جدید منتشر کرد .

آنتی ویروسهای موبایل و تبلت ترندمیکرو

به گزارش اخبار رسمی از  روابط عمومی شرکت دورانتاش ، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) جدیدترین نسخه آنتی ویروس‌های موبایل و تبلت را ارائه و روانه بازار مصرف کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت ترندمیکرو، 2 نسخه آنتی ویروس خانگی برای گوشی های موبایل و تبلت ارائه داد که بر پایه این اطلاع، یک نسخه آن مخصوص گوشی های اندرویدی Android و نسخه دیگر، مخصوص گوشی های اپل iOS Apple است .

  گفتنی است، جدیدترین نسخه آنتی ویروس موبایل ترندمیکرو برای گوشی های اندرویدی 8.0.1  است که از  29 سپتامبر 2016 ارائه شده است .

برای اطلاعات بیشتر از ویژگی‌های آنتی ویروس‌های ترندمیکرو که در ایران تحت گارانتی شرکت دورانتاش ارائه می شوند از این  لینک  می‌توانید بهره بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]