اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156665807

راه اندازی کاغذ سازی قائم شهر

کد: 13950723156665807

https://goo.gl/2Kf3QH

، تهران , (اخبار رسمی): کاغذ سازی قائم شهر دوباره راه اندازی می شود.

راه اندازی کاغذ سازی قائم شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، احمدرضا نیک کار اصفهانی،مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا بااعلام این خبر گفت: هلدینگ آتیه صبا تلاش دارد در کنار راه اندازی مجدد کاغذسازی قائم شهر، احداث یک واحد نیروگاهی جهت تامین برق کارخانه و همچنین راه اندازی مجموعه گردشگری در محل فعلی کارخانه را نیز اجرایی کند.
وی با بیان اینکه کارخانه کاغذسازی قائم شهر فعالیت خود را با تولید کاغذ و دستمال کاغذی آغاز خواهد کرد، گفت: هلدینگ آتیه صبا، در چند جبهه کاری، فعالیت های شرکت کاغذسازی قائم شهر را پیگیری و کنترل می کند. یکی از پروژه های پیش رو، سرمایه گذاری و احداث نیروگاهی در قائم شهر است تا بتواند برق مورد نیاز کارخانه کاغذسازی را همزمان تامین کند.
نیک کار اصفهانی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در قائم شهر و مکانی که مجموعه کاغذسازی قائم شهر در آن احداث شده، قرار است تا با انتقال کارخانه به محل دیگر، مکان فعلی به یک مجموعه گردشگری تبدیل شود.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به تمایل بانک های مختلف جهت سرمایه گذاری در عرصه گردشگری، مذاکراتی با بانک های صادرات، ملت و موسسه ملل در این زمینه انجام شده است .
نیک کار اصفهانی با تاکید بر اینکه هنر شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا تبدیل کارخانه های کم بازده و ورشکسته به کارخانه های درآمدزا و پویا است، ابراز امیدواری کرد: در روز 22 بهمن و به مناسبت آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت دوباره کارخانه کاغذ سازی قائم شهر نیز آغاز شود.
وی افزود: درمرحله نخست، محصولات این شرکت در رستوران ها و مجموعه های تحت پوشش هلدینگ آتیه صبا و پس از آن، در سراسر کشور توزیع می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید