اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156675807

اثر ورزش در بهبود ناتوانی جسمی سالمندان

کد: 13950723156675807

https://goo.gl/IuzRhX

، تهران , (اخبار رسمی): تحقیقات بالینی جدید نشان می دهد که ورزش به بهبود ناتوانی جسمی سالمندان سرعت می بخشد.

اثر ورزش در بهبود ناتوانی جسمی سالمندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  بازنشستگی کشوری، براساس تحقیقات جدید، افراد مسنی که به طور مرتب ورزش می کنند کمتر دچار ناتوانی جسمی می شوند.محققان دریافتند زمانی که افراد مسن زندگی بدون تحرک را به ورزش منظم تبدیل می کنند کمتر در معرض ریسک ابتلا به جراحات یا بیماری های ناتوان کننده قرار می گیرند.
این گزارش همچنین حاکی است که سالمندانی که دچار ناتوانی فیزیکی می شوند، در مقایسه با سالمندانی که همچنان زندگی بی تحرک خود را حفظ کرده اند یک سوم بیشتر از این ناتوانی بهبود می یابند.
به گفته متخصصان، این مطالعه یک پیام مهم به همراه دارد: هیچ وقت برای بهره گیری از فواید ورزش دیر نیست.
پاتریشیا کاتز، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کالیفرنیا، در این باره می گوید: پیاده روی ملایم می تواند فعالیت اصلی تلقی شود. او تاکید می کند که همه می دانند که ورزش منظم فواید متعددی برای سلامت دارد که از آن جمله می توان به کاهش ریسک بیماری قلبی، دیابت، برخی سرطان ها و افسردگی اشاره کرد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی