اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156695730

وزیر بهداشت:

پالم از لبنیات حذف می شود

کد: 13950723156695730

https://goo.gl/omCIgN

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر بهداشت از انعکاس نادرست سخنانش در مورد روغن پالم گلایه کرد.

پالم از لبنیات حذف می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،حسن هاشمی،وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی  ماهنشان ضمن دروغ خواندن آنچه که به نقل از وی در مورد روغن پالم منعکس شده است، گفت: این که مصرف روغن پالم را کاهش داده ایم و از لبنیات حذف کردیم جای تشکر دارد ولی هیچ انسان عاقلی این جمله که "به طور کلی روغن پالم مضر است " را نخواهد گفت.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بیشترین روغنی که به کشور ما وارد می شد، روغن پالم و از نوع نامرغوب آن بوده است .

هاشمی تاکید کرد: بارها  گفته شد زیاده روی در مصرف هر نوع روغن از جمله روغن پالم مضر است و آنچه که مورد تاکید وزارت بهداشت است حذف روغن پالم از لبنیات و کاهش واردات، بویژه نوع نامرغوب آن بود که تحقق پیدا کرد.

وزیر بهداشت ضمن انتقاد از نقل قولهای نادرستی که به نقل از وی در مورد روغن پالم می شود ، گفت: تصور می کردم که در ایام محرم دروغ نگویند ولی ظاهرا برای اصلاح شدن زمان نیاز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی