اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157095791

روابط عمومی معاونت غذا و دارو سبزوار خبرداد

نصب و راه اندازی اولین دستگاه آنژیوگرافی دولتی

کد: 13950724157095791

https://goo.gl/6engzn

، (اخبار رسمی): اولین دستگاه آنژیوگرافی با حمایت های وزارت بهداشت در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار خریداری و نصب شد.

نصب و راه اندازی اولین دستگاه آنژیوگرافی دولتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا ودارو، این دستگاه که آخرین وپیشرفته ترین  دستگاه مدلArtszeeشامل نرم افزار پیشرفته می باشد که قادر است انژیو گرافی و انژیوپلاستی بیماران قلبی و مغزی و اندام های محیطی را پوشش دهد.همزمان با راه اندازی این دستگاه اولین عمل آنژیوگرافی با حضور تیم جراحی در این بیمارستان انجام شد.
 این عمل که توسط ساجدی فوق تخصص قلب وعروق برروی دو بیمار آقای 63 ساله و خانم 70 سال از طریق شریان رادیال انجام شد حدود 20 دقیقه به طول انجامید موفقیت آمیز بوده وبیماران در حال حاضر در بهبودی کامل به سر می برند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان