اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157156072

ماریو میکانی مربی ایتالیایی اسکیت:

برای تعامل به تهران آمدم

کد: 13950724157156072

https://goo.gl/14lNtp

، تهران , (اخبار رسمی): مربی ایتالیایی اسکیت سرعت در بدو ورود به تهران گفت: من به دعوت فدراسیون اسکیت ایران به تهران آمده ام تا با همکاری و هماهنگی دو طرف شاهد ارتقای سطح فنی و مهارتی ورزشکاران ایرانی باشیم.

به دعوت فدراسیون اسکیت و برای تعامل به تهران آمدم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت؛ ماریو میکانی که برای ارزیابی تمرین تیم های ملی اسکیت سرعت مردان و زنان ایران به آکادمی ملی اسکیت آمده بود؛ تصریح کرد: من با این هدف به تهران آمده ام که در راه ارتقای سطح فنی و مهارتی ورزشکاران اسکیت در کنار شما باشم.

وی ادامه داد: من ورزشکاران ایرانی را به نام نمی شناسم و معیار من برای شناخت؛ جایگاه و مهارت اسکیت کردن ورزشکاران است. بعد از تمرینات و برنامه هایی که دارم می توانم اظهار نظر کنم و بگویم کدام ورزشکار اسکیت ایران در چه جایگاهی قرار دارد و برای ارتقای مهارت های خود باید چه برنامه هایی را در پیش بگیرد.

مربی ایتالیایی اسکیت سرعت افزود: در بدو ورود به آکادمی ملی اسکیت ایران زمین را تقسیم بندی کردم و علت آن این است که روز جمعه تست مهمی را از ملی پوشان و افراد حاضر در این اردو خواهم گرفت تا شرایط ورزشکاران برای من مشخص شود. بعد از این تست می توانم بگویم وضعیت هر ورزشکار چگونه است و در راه آماده سازی تیم ملی باید چه برنامه هایی را تدارک دید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک نکته مهم وجود دارد؛ من به ایران آمده ام نه برای دخالت بلکه برای کمک و همراهی با فدراسیون و ورزشکاران اسکیت ایران و تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرم تا در این راه موفق شوم.

گفتنی است ماریو میکانی در ادامه؛ تمرینات تیم های ملی ایران را زیر نظر گرفت و در زمان های مختلف با کادر فنی و ورزشکاران ایرانی به گفت و گو نشست و مطالبی را جهت رشد و ارتقای سطح فنی و مهارتی ورزشکاران به آنان منتقل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش