اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157375566

عمل جراحی کیمیا علیزاده با موفقیت انجام شد

کد: 13950724157375566

https://goo.gl/P44ESx

، تهران , (اخبار رسمی): کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال آور کشورمان که در المپیک ریو 2016 موفق به کسب مدال برنز شد، صبح امروز (شنبه) ساعت 7:30 به اتاق جراحی رفت که این عمل با موفقیت به پایان رسید.

عمل جراحی کیمیا علیزاده با موفقیت انجام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کیمیا علیزاده که به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایران نام خود را در تاریخ ورزشی کشورمان به ثبت رسانده است صبح امروز (شنبه) ساعت 7:30 مچ پای چپ و زانوی خود را در در بیمارستان ایرانمهر به تیغ جراحی سپرد.

علیزاده که پیش از المپیک از ناحیه مچ پای چپ و زانو دچار مصدومیت بود و با همین مشکل در المپیک ریو بر روی شیاپ‌چانگ حاضر شد برای درمان این درد ازسوی تیم ویژه پزشکی بیمارستان ایرانمهر به سرپرستی دکتر موحدی یگانه (جراح ارتوپد) و دکترمحمدمهدی قیامت (سرپرست تیم بیهوشی) تحت عمل جراحی قرارگرفت تا بتواند با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی 2017 خود را آماده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش