اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158056094

آنتی ویروسی برای سیستم‌های قدیمی و ضعیف

کد: 13950724158056094

https://goo.gl/Zifmw0

، تهران , (اخبار رسمی): آنتی ویروسی قدرتمند ولی بسیار سبک و کم حجم ، برای سیستم‌ها و کامپیوترهای قدیمی و ضعیف ارائه شد.

آنتی ویروسهای شگفت انگیز و فوق سبک وب روت

میزان استفاده از منابع رم ( حافظه ) در این ضد ویروس بین 3 تا حداکثر 10 مگابایت و کمتر از 1 درصد از منابع پردازنده را استفاده می‌کند و بهترین گزینه آنتی ویروسی برای سیستم‌های قدیمی و یا ضعیف است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، این شرکت ایرانی توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس، محصول ضد ویروس شگفت انگیزی برای سیستم‌ها و کامپیوترها و نوت بوک‌های قدیمی و ضعیف ارائه کرد .

این آنتی ویروس قابلیت نصب و استفاده بر روی ویندوزهای ایکس پی ، ویستا ، هفت ، هشت و ویندوزهای ده را داراست و از این جهت شگفت انگیز است که در عین اینکه به میزان بسیار کم از منابع سیستم مانند پردازنده ( CPU ) و رم ( RAM ) ( حافظه ) استفاده میکند ، ولی قدرت شناسایی و مقابله با ویروسها و بدافزارها و تهدیدات سایبری بسیار خوبی دارد .

میزان استفاده از منابع رم ( حافظه ) در این ضد ویروس بین 3 تا حداکثر 10 مگابایت می باشد و کمتر از 1 درصد از منابع پردازنده را استفاده می‌کند و بهترین گزینه آنتی ویروسی برای سیستم‌های قدیمی و یا ضعیف است .

این ضد ویروس هر چند از تستهای مقایسه ای مانند AV-TEST و AV-Comparatives بیرون آمده ( در اعتراض به روش غیر اصولی تستها ) ، ولی 16 مرتبه موفق به کسب بالاترین رتبه از وب سایت مجله پی سی مگزین PCMAG شده است . 

این ضد ویروس در تستهای  PASSMARK نیز همواره بدون هیچ رقیبی به عنوان سبکترین آنتی ویروس معرفی شده است .

این شرکت در سال‌های گذشته شرکت‌های مطرح امنیتی مانند Prevx , BrightCloud و جدیدا نیز شرکت امنیتی CyberFlow را خریداری و تکنولوژی‌های این شرکت‌ها را در محصولاتش تلفیق کرده تا با کیفیت و اطمینان بیشتری به مشتریان خود سرویس و خدمات ارائه دهد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]