اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158336399

سوله UBM چیست

کد: 13950724158336399

https://goo.gl/cjthZo

، تهران , (اخبار رسمی): UBM سیستمی است که جهت احداث سوله های بدون اسکت با هزینه‌ ارزان، طراحی آسان، سرعت بالا و بهینه طراحی شده است. این سیستم در واقع کارخانه‌ای بر روی چهارچرخ است که قابلیت برنامه‌ریزی، طراحی، تولید و نصب این نوع سازه‌ها را در هر نقطه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد.

سوله UBM چیست

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی غرب استیل - ماژین صنعت، هزینه ساخت و احداث در ایران بسیار بالا بوده و همین امر منجر به ساخت و احداث بناهایی با کیفیت پایین و البته غیر استاندارد شده است. از این رو نوآوری در ابزار و مواد اولیه ساخت و احداث می تواند در ارتقا سطح کیفیت ساختمان ها و افزایش طول عمر بنا ها اثرگذار باشد. 

با تاکید بر این مهم است که سیستمی به نام UBM در جهت احداث سوله های بدون اسکت با هزینه‌ ارزان، طراحی آسان، سرعت بالا و بهینه طراحی شده و در خدمت صنعت احداث و ساختمان قرار گرفته است.

این سیستم نسبت به دیگر ابزارهای کاربردی مشابه خود  دارای امتیازاتی است که منجر به  بهینه سازی مصرق مواد اولیه می شود. به عنوان مثال UBM  به مثابه کارخانه‌ای بر روی یک چهارچرخ است که قابلیت برنامه‌ریزی، طراحی، تولید و نصب انواع سازه‌ها را در هر نقطه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد.

قسمت های اصلی 

سیستم UBM  در عین سادگی و کوچکی ظاهری، دارای ساختاری پیچیئه و کاربردی  است که از پنج قسمت زیر  تشکیل شده:

1- دستگاه‌های تولید سازه UBM

- دستگاه تولید قوس بزرگ (MIC 240)

- دستگاه تولید قوس کوچک (MIC 120)

- دستگاه تولید پنل دیواری

2- نرم‌افزار آنالیز‌کننده (MIC Prosoft)

3- نیروی انسانی

4- عایق‌کاری به صورت پاششی پلی یورتان و پاششی مواد ضدحریق 

5- دستگاه‌های دوخت و مونتاژ

تولد سوله UBM

نسل اول دستگاه UBM به نام ABM در سال 1981 توسط شرکت MIC اختراع شد و بعد از تحقیق و توسعه روی دستگاه و افزودن Microprocessor Control بر روی دستگاه در سال 1994 شرکت MIC نسل پیشرفته‌ دستگاه ABM را به بازار ارائه کرد که با نام تجاری UBM شهرت پیدا کرد.

سیستم انحصاری UBM، توسط شرکت آمریکایی MIC اختراع و ثبت شده و مطابق آخرین پیشرفت‌های علمی (State of the art technology) و استفاده از مدار یکپارچه (Integrated Microproccess) ، سوله ‌هایی با فرم‌های خاص و طراحی‌های متفاوت مانند سازه‌های زمین به زمین (Ground to Ground) بدون استفاده از ستون، خر پا، تیرآهن، جوشکاری، پیچ و مهره، میخ، بست، درزگیر و یا هرگونه چسب یا بتونه‌کاری احداث می‌کند.

در حال حاضر 80 کشور از سراسر دنیا با دستگاه UBM سوله هایی در زمینه‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی، نظامی، ورزشی، تفریحی، انبار، آموزشی و ... تولید می کنند.

در ایران، تنها دارنده ماشین آلات آمریکایی UBM، گروه صنعتی غرب استیل  است که طی سال‌های اخیر  در بسیاری طرح های  صنعتی، ورزشی، کشاورزی و آموزشی به کار گرفته شده و در ارتقا صنعت احداث و ساخت نقش آفرینی کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوله سازه

گروه صنعتی غرب استیل - ماژین صنعت متشکل از شرکت‌های زیرگروه خود به نام‌های غرب استیل، ماژین صنعت، ماژین استیل، ماژین یدک و با تجربه‌ای 32 ساله در صنعت کشور در زمینه‌های فرم‌دهی فلزات، ریخته‌گری آهن و آلومینیوم، Sheet Metal، فرم‌دهی آهن در سازه‌های ریل آهن از جمله متروهای شهری، تولید انواع قطعات دایکست و آیرون کست و تأمین و تولید قطعات خودرو فعالیت دارد. شرکت غرب استیل با در اختیار داشتن مجموعه کامل ماشین‌آلات آمریکایی UBM شرکت MIC نسل جدید از سوله های سبک و ومقاوم را به بازار ایران ارائه کرده است. سوله های UBM از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت های مختلف است که طی فرآیند نورد سرد توسط ماشین آلات UBM در محل پروژه تولید و احداث می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان