اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158475542

مای رگال ارائه می دهد:

خرید اینترنتی لباس‌ از روی رگال

کد: 13950724158475542

https://goo.gl/TxHGE4

، تهران , (اخبار رسمی): «مای رگال» فروشگاه آنلاین پوشاک، مد و فشن است که ادعا می‌کند کالاهایش گلچین‌شده از میان بهترین کیفیت‌ها، طرح‌ها و قیمت‌هاست و هیچ‌کدام تکرار نمی‌شوند. کاربران می‌توانند در این وب‌سایت با توجه به سلیقه خود انواع مدهای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و پس از تصمیم‌گیری اقدام به خرید آنلاین کنند.

مصاحبه مجله شنبه با گروه مای رگال (استارت آپ فشن)

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از فروشگاه آنلاین "مای رگال" این فروشگاه معتقد است که کالاهایش گلچین‌شده از میان بهترین کیفیت‌ها، طرح‌ها و قیمت‌هاست و هیچ‌کدام تکرار نمی‌شوند به طوری که کاربران می‌توانند در این وب‌سایت با توجه به سلیقه خود انواع مدهای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و پس از تصمیم‌گیری اقدام به خرید آنلاین کنند. 

مرتضی حسین اهلو، شیوا جلوه، پریناز حقیقی و بهراد مهدوی بنیان‌گذاران مای رگال هستند؛ سایتی که با وجود رقبای قدر در این حوزه تلاش دارد به کسب‌وکاری موفق تبدیل شود.

به همین منظور است که حسین اهلو درباره این فروشگاه اینترنتی لباس می‌گوید: «مای رگال تنها به فروش کالا بسنده نکرده و کاربران می‌توانند علاوه بر خرید انواع محصولات از مجله مُد نیز استفاده کنند.

وی تاکید می کند: همکاران در این فروشگاه، مجله مد اخبار جدید در زمینه پوشاک را بررسی می‌کند و مخاطبانی که مایل‌اند درباره انواع لباس‌ و پوشش نکات بیشتری بدانند، می‌توانند در این بخش اطلاعات مربوط به مد و فشن را دنبال کنند. به عبارت دیگر مجله مُد مای رگال به شکل تخصصی به لایف‌استایل یک زندگی مدرن و سلامت می‌پردازد.
اهلو با اشاره به امتیازات  خرید از این وب سایت می گوید: یکی از ویژگی‌های جالب توجه مای رگال این است که دو سایز لباس برای مشتریانشان ارسال می‌کند؛ به این ترتیب مشتریان می‌توانند هرکدام از دو سایزی را که مطابق با اندازه‌شان بود، انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های مای رگال که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته این است که همه اعضای تیم تحویل کالای مای رگال در زمینه فروش مد و پوشاک سابقه دارند. محصولاتی که توسط مشتریان مای رگال خریداری می‌شوند، توسط تیمی باتجربه برای مشتری ارسال می‌شود و همین تیم مشاوران خوبی برای کمک به مشتریان هستند و راهنمایی‌های مفیدی را در صورت لزوم به آنها ارائه می‌دهند.
وی یاد آور می شود:مشتریانی که در تهران هستند، کالای خریداری شده بعد از 3 ساعت به دستشان می‌رسد.

آنطور که وی می‌گوید محصول خریداری‌شده توسط شهروندان سایر شهرها هم تا 48 ساعت از طریق پست پیشتاز به دستشان خواهد رسید. میانگین محدوده سنی مشتریان  17 تا 37 سال است. مای رگال در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارد و از این طریق مشتریانش را در جریان کارها و محصولات خود قرار می‌دهد. شاید بتوان گفت اکثرخریداران این فروشگاه اینترنتی مد و لباس از همین طریق با آن آشنا شده‌اند و درصدی از مشتریان هم از طریق جستجوی ارگانیک به آنها دست یافته‌اند.
وقتی از آنها می‌خواهیم درباره مشکلاتشان حرف بزنند، از نبود مراکز مشاوره حرفه‌ای برای استارت‌آپ‌ها گلایه می‌کنند. آنها به استارت‌آپ‌هایی که در آغاز راه قرار دارند توصیه می‌کنند قبل از شروع هر کاری ابتدا درباره مارکت آن کار تحقیق کنند و بازار بکر آن حرفه را پیدا کنند و حتما مدل کسب‌ و کار و استراتژی خود را روی کاغذ بیاورند

فعالان در این فروشگاه اینترنتی معتقد هستند هر استارت‌آپی اشتباه‌های خودش را دارد، ما هم اشتباهاتی داشته‌ایم اما در حال انجام کاری هستیم که دوستش داشته  و هرروز باانرژی فوق‌العاده‌ای برای یک روز کاری از خواب بیدار می‌شویم.
چشم‌انداز تیم جوان مای‌رگال حمایت از تولیدکننده  داخلی است. آنها مایل‌اند به رشد اکوسیستم استارت‌آپی کمک کنند و از این طریق اجناس ایرانی باکیفیت را به فروش رسانند به طوری که رمز موفقیت را شفافیت در فرایند کاری و ایجاد اعتماد دوطرفه بین خود و مشتریانشان می‌دانند و از استارت‌آپ‌های نوپا می‌خواهند آموزش را از برنامه‌هایشان حذف نکنند و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌شان برای آموزش و ارتقای علمی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای رگال

خوشتیپ،از آن صفت هایی است که همه شنیدن آن را دوست دارند، اما برای شنیدن آن علاوه بر سلیقه فوق العاده باید یک جیب پر از پول و دو تا کفش آهنین هم داشته باشید تا بعد از گشتن در پاساژهای مختلف شرق و غرب و شمال بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید،اما در دنیای امروز که همه چیز به راحتی چند کلیک شده چرا باید برای لباس خریدن این همه وقت صرف کرد؟فروشگاه اینترنتی مای رگال یک فروشگاه تخصصی در زمینه مد،فشن و پوشاک مد روز است که تنوع بالایی از برندهای روز دنیا با کیفیت عالی و قیمت های مناسب دارد. مای رگال تمام نگرانی های شما را برای خرید اینترنتی پوشاک از میان برداشته است چرا که شما هنگام تحویل سفارش 2سایز از لباس مورد علاقه تان را تحویل می گیرید تا بتوانید به راحتی بپوشید و مناسبترین سایز را بردارید همچنین با امکان پرو در محل حتی اگر لباس را پس از پوشیدن دوست نداشتید می توانید رایگان آن را پس دهید. تمام لباس های مای رگال گلچین شده توسط تیم متخصص فشن و پوشاک است و این فرصت را به شما می دهد تا خاص بودن را تجربه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]