اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158536343

بازی ایرانی منتخب کافه بازار شد

با بازی فرفره، گوشی دوستانتان را منجمد کنید

کد: 13950724158536343

https://goo.gl/C5ZbKX

، تهران , (اخبار رسمی): با تلاش طراحان و برنامه‌نویسان ایرانی در سایر بخش‌ های صنعت بازی آنلاین کامپیوتری، استارتاپ های نوپا در این بین توانسته اند، موفقیت های تازه ای را در این زمینه کسب کنند.

با بازی فرفره، گوشی دوستانتان را منجمد کنید

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی کافه وس، نیم قرن از تولید نخستین بازی کامپیوتری می‌گذرد وبر کسی پوشیده نیست که ورود برنامه نویسان ایرانی به عرصه تولید در بازی کامپیوتری بومی بنا به نیازهای فرهنگی و تاریخی کشور می تواند علاوه بر تامین نیاز قشر جوان  به سمت درآمدزایی و ممانعت از خروج ارز کمک کند.

 

صنعت بازی‌‌ های ویدئویی یکی از پردرآمدترین صنایع جهان شده‌ و شرکت های بزرگ تولید بازی های کامپیوتری توانسته‌اند با سرمایه‌گذاری مناسب در این زمینه درآمد چندین میلیاردی را عاید خود کنند.

 

براساس آمارهای ارائه شده از موسسه تحلیلیnewzoo درآمد این صنعت تا آخر سال 2015، به حدود عدد 91 میلیارد دلار بالغ شد که چین با درآمد 22 میلیارد دلاری در صدر لیست کشورهای تولید‌کننده بازی‌های رایانه‌ای ایستاد.

 

در این حوزه طی پنج سال گذشته، بازی‌ های تلفن همراه هم رشد مناسبی داشته و  بازی‌ های گوشی‌ های هوشمند سالانه حدود 34/8 میلیارد دلار درآمد را به جیب برنامه نویسان و شرکت های بزرگ تولیدی سرازیر می‌کند.بر پایه این گزارش ، بازی‌های آنلاین با جذب مخاطبان فراوان این نوید را به شرکت های بزرگ برنامه نویس داده  که به زودی حکمران جدید صنعت بازی دنیا خواهند شد و فعالیت کمپانی های بزرگ و محصولات موفق این شرکت ها در بخش محصولات آنلاین رو به رشد شده است.

 

در این بخش، برنامه نویسان ایرانی هم مدتی است که در تلاشند تا در سایر بخش‌‌های صنعت گیم فعالیت‌ کنند و  بازی‌ های آنلاین یکی از افق‌هایی است که بازی‌سازان داخلی به آن چشم دوخته‌اند.

 

با توجه به استقبال روز افزون جامعه به بازی های آنلاین، شرکت کافه وس که با اپراتور های تلفن همراه کشور فعالیت مستقیم دارد بازی فرفره را توسط تیم جوان وایرانی به بازار عرضه کرده  که با استقبال زیاد کاربران به بازی برگزیده کافه بازار انتخاب شده است.

 

این محصول برای گوشی های اندروید طراحی شده و در کافه بازار منتشر شده و جز بازی های برگزیده و منتخب این اپ استور است.

 

از مزایای این بازی  می توان به کاملا آنلاین بودن و ایجاد  یک رقابت چالشی اشاره کرد که با آیتم های جذاب  مخاطب را به گرفتن  جوایز هدایت می کند.

 

دو امکان ویژه هم در این بازی وجود دارد که با عنوان «صفحه موبایل دوستت رو منجمد کن» و «صفحه موبایل دوستت رو پر از اب کن» به مخاطبان هدیه شده است و از طریق آنها می توانید دوستتان را به رقابتی سالم و تنگاتنگ دعوت کنید.

 

روش کار هم به این صورت است که با دیدن فیلم های معروف و تصویر  افراد سرشناس، دوستتان را به چالش کشیده و با آیتم هایی که گفته شد، می‌توانید گوشی طرف مقابل را هم در هنگام بازی در دست بگیرید.

 

بر اساس این گزارش، بازی کاملا ایرانی و بومی فرفره  هم اکنون از سایت این مجموعه و  از کافه بازار  قابل دانلود و بازی است .

 

گفتنی است که دلیل استقبال بازی های آنلاین کامپیوتری و موبایلی، گروهی بودن آن است که  کاربران را به یک محیط مجازی رقابتی هدایت می کند تا با هم همکاری کنند .علت دیگر جذابیت در این بازی‌ها هزینه کمتر از سوی کاربر و سازنده است که مانع می شود بازی‌های پرهزینه کنسولی به تدریج کم اثر شوند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه وس

شرکت ایرانیان امتیاز، با نام تجاری کافه وس، در سال 1395 با هدف ارائه خدمات ارزش افزوده در بستر تلفن های همراه تاسیس شد. طی این چند سال شرکت همراه تلاش داشته تا با ارائه راهکارهای نوین در حوزه خدمات ارزش افزوده، امکانات متنوع و رضایت مشترکان فراهم کند. کافه وس با استفاده از متخصصین حوزه‌های مختلف توانسته است خدمات متنوع و ارزشمندی را همگام با تکنولوژی روز دنیا در اختیار مشترکان اپراتورها قرار دهد و به عنوانی یکی از برزگترین و حرفه‌ای‌ترین ارائه کنندگان خدمات ارزش افزوده ( VAS) فعالیت کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]