اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158765699

رونمایی از کتاب «حقیقت مجازی»

کد: 13950725158765699

https://goo.gl/rdBBWs

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «حقیقت مجازی» با هدف توانمندسازی نیروی انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی و ارتقای سطح علمی آنها توزیع شد.

رونمایی از کتاب «حقیقت مجازی»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بااعلام این خبر گفت: این کتاب مشتمل بر شش فصل است و عناوینی نظیر دیدگاه های مقام معظم رهبری مدظله العالی ، معرفی و کلیات فضاهای مجازی ، اصطلاحات و طبقه بندی فضاهای مجازی ، آسیب ها و تهدیدها ، راهکارهای روانشناختی در مواجه با چنین آسیبهایی و نیز بهره گیری از فرصتهای فضاهای مجازی را در بر می گیرد.

کفاش ادامه داد: سرآغاز این کتاب مزین به رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص مقوله فضای مجازی اختصاص یافته و به تأکیدات ایشان بر استفاده بهینه و آگاهانه از اینترنت و سایر فضاهای مجازی می‌پردازد.
وی ادامه داد: از آن جایی که فضای مجازی در حال دگرگون ساختن سیمای زندگی روزانه جوامع ، به ویژه قشر نوجوان و جوان است و جاذبه اینترنت باعث شده تا بسیاری از جوانان به جای تعامل مؤثر با همسالان و والدین خود، ابزارهای مرتبط با فضای مجازی را برگزینند، این رویکرد سبب به وجود آمدن انزوای اجتماعی در میان آنان شده است.

وی اضافه کرد: هدف از تدوین چنین کتابی  آشنایی با اصول و مقدمات فضاهای مجازی و نیز  بررسی آسیب شناختی چنین  فضاهایی مجازی است تا دانش آموزان را با آگاهی کامل به سمت و سوی استفاده صحیح از تکنولوژی رهنمون شویم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب