اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158785833

آغازی برای جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ

کد: 13950725158785833

https://goo.gl/MVdQpA

، تهران , (اخبار رسمی): هفتاد و سومین بازارچه مهر ماه محک و آخرین جشن با نام «قلک‌شکان» با همیاری بیش از 4000 نفر از یاوران و همکاری بیش از 300 نیروی داوطلب برگزار شد. صد در صد عواید حاصل از برگزاری این بازار به مبلغ بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان صرف خواهد شد.

آغازی برای جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،وقتی قرار باشد تا جشنی برگزار شود، همه اعضای خانواده برای برپایی هر چه بهتر آن تلاش می‌کنند. در محک هم برگزاری بازارها و جشن‌ها با حضور تک‌تک اعضای خانواده بزرگ محک و با مشارکت و همدلی صدها یاور و داوطلب برای حمایت از قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان انجام می‌شود. 

بازارهای «قلک‌شکان» محک یکی از مهم‌ترین رویدادها برای تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان است که 18 سال متوالی به همت داوطلبان برپا شده است. اما چند سالی است که قلک‌های جدید محک، دیگر قابل شکستن نیستند. به همین خاطر رونمایی از نام جدید بازار قلک‌شکان که طی دو مرحله نظرسنجی، توسط یاوران محک انتخاب شد، در این بازار صورت گرفت. نام جایگزین بازار «قلک‌شکان» طی مراسمی و با حضور محمد، یکی از کودکان بهبود‌یافته محک و حامد حدادی، بسکتبالیست محبوب و از یاوران همیشگی که با وجود شکستگی پا به این جشن آمده بود، رونمایی شد. صدها نفر از یاوران در این رونمایی حضور داشتند و کودکان که از دیدن عروسک‌های قلک به ذوق آمده بودند، در صف اول تماشاگران حاضر شدند. عروسک قلک سفالی محک به‌صورت نمادین تابلویی که توسط یاوران کوچک محک با نام جایگزین بازار طراحی شده بود را به عروسک قلک جدید تقدیم کرد تا از سال آینده بازار «قلک‌شکان» محک با نام جدید «جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ» برگزار شود.

بازارچه‌ای با حال و هوای سیرک

ورودی محک برای میزبانی از یاوران پرمهری که در تمام فصول همراه کودکان مبتلا به سرطان هستند با روبان‌های قرمز و سفید، شبیه به پارچه‌های چادر سیرک آذین‌بندی شده بود. سالن بازارچه هم با طرحی از دلقک سیرک فرش شده بود. همچنین بادکنک‌هایی شبیه دلقک در دست کودکان بود که نوید یک جشن هیجان‌انگیز را به آن‌ها می‌داد.

غرفه عکاسی با کلاه بوقی‌های رنگارنگ و پس‌زمینه چادرهای سیرک آماده میزبانی یاورانی بود که برای ثبت خاطره حضورشان در بازار همراه با خانواده و دوستانشان آمده بودند. به رسم تمامی بازارها غرفه‌های متنوعی از لوازم خانگی و پوشاک گرفته تا لوازم التحریر و کتاب و اسباب‌بازی و البته ایستگاه‌های خوراکی برای میزبانی از یاوران و در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان مستقر بودند. بخش‌های عضویت و قلک هم آماده ارائه خدمات به یاورانی بودند که می‌خواستند با فرزندان محک در مسیر مبارزه با بیماری همراه شوند.

حضور یاوران هنرمند و ورزشکار

عموهای فیتیله‌ای از مهمانان روز اول بازار بودند. آن‌ها با حضورشان برای مهمانان کوچک بازار لحظاتی خوش ساختند و برنامه‌هایی شاد اجرا کردند. کودکان با صدای بلند شعر دوستی را با عموها خواندند تا به دوستان کوچکشان در محک بگویند که تا همیشه دوست‌شان دارند و در کنارشان هستند. 

مرضیه برومند، سروش صحت، مهدی کوشکی، علی فروتن، محمد مسلمی، حمید گلی، مهران شاهین‌طبع، یحیی گل‌محمدی، حامد حدادی، علیرضا حقیقی، رضا یزدانی، حامد همایون، علی اوجی و مانی نوری از هنرمندان و ورزشکارانی بودند که عصر روز تعطیل خود را برای حضور در جمع خانواده بزرگ محک اختصاص دادند.

قدردان حضور پرمهرتان هستیم

این بازارچه با حمایت مالی شرکت‌های سینره (لابراتوار گیاهی طبیعت زنده)، چینی پردیس کاشان، برناکو، فرمند، گلوبال برند تویز (لِگو)، رستوران برگر لند، رستوران پرپروک، لواکر، کاج تفلون و صنایع غذایی ولوتینا برگزار شد که همراهی‌شان را سپاس می‌گوییم.

قدردان حضور پرمهر و همراهی همیشگی یاوران و داوطلبانی هستیم که در طول 25 سال فعالیت محک در حمایت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان ما را یاری دادند تا فرزندان‌مان با دسترسی به ارزنده‌ترین خدمات درمانی و رفاهی در مسیر مبارزه با بیماری، قهرمانانه بایستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]