اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158905904

ایده برتر پارسیان ارائه می دهد

پرده ای به وسعت دنیای نمایش

کد: 13950725158905904

https://goo.gl/41DIhq

، تهران , (اخبار رسمی): همان‌طور که خرید ویدئو پروژکتور مهم است و نیاز به راهنمایی دارد؛ خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید در خرید این ابزار نمایشی دقت داشته و قبل از خرید اطلاعات زیادی را کسب کرد.

خرید ویدئو پروژکتور خانگی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی ایده برتر پارسیان، سینما همواره جذابیت‌ های خاص خودش را برای همه‌ داشته و دارد. تماشای فیلم بر روی یک صفحه‌ی بسیار بزرگ و با کیفیت بالا اگر با یک فیلم خوب هم همراه شود، می ­تواند یکی از اولین گزینه­ ها برای پر کردن اوقات فراغت به شمار رود. اکنون تصور کنید؛ این امکانات را در خانه خود داشته باشید.

شاید نتوان صفحه ­ای به بزرگی صفحه‌ ی سینما را در خانه و برای تماشای فیلم در خانه تهیه کنید اما با تهیه قطعاتی ساده و کابردی می شود سینمایی کوچک را در خانه درست کرد.

نکاتی برای خرید

برای  ایجاد سینمای خانگی نیاز به یک ویدئو پروژکتور خانگی دارید. وقتی برای خرید ویدئو پروژکتور وارد فروشگاه م ی­­شوید، احتمالا از خودتان یا فروشنده می­ پرسید کدام پروژکتور برای من مناسب است؟ کدام معیارها را در خرید این ابزار نمایشی باید در نظر بگرفت و یااینکه بهترین ویدئو پروژکتور برای داشتن یک سینمای خانگی کدام است؟

 سوالاتی که در ادامه مطرح و پاسخ هایش داده ­می­ شود، می­ توانند شما را دقیقا به سمت خرید مناسب ترین ویدئو پروژکتور راهنمایی کنند:

1- درخشندگی دیتا ویدئو پروژکتور من باید چقدر باشد؟

ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی معمولا بین 1000 تا 2500 لومن نور خروجی دارند. آن‌چه در این‌باره باید در نظر بگیرید، محیط استفاده از پروژکتور است. طبیعتا یک اتاق تاریک نسبت به یک پذیرایی پر از پنجره و روشن به روشنایی خروجی کم‌تری نیاز دارد.

2- چقدر باید درباره ‌ی کیفیت تصویر اطلاعات داشته باشم؟

سه فاکتور اصلی که در کیفیت تصویرمی تواند موثر باشند شامل  وضوح ذاتی، منبع و میزان کنتراست دیتا پروژکتورمی شود. امروزه 2 رزولوشن معمول که در سینمای خانگی استفاده می­ شود که XGA عریض (1200*800) و HD (1920*1080) است. فراموش نشود برای این‌که بهترین نتیجه را به دست بیاورید، باید رزولوشن ذاتی ویدیو پروژکتور را با منبع خود هماهنگ کنید.

3- نسبت ابعاد نمایش پروژکتور چگونه است؟

هر پروژکتوری نسبت ابعاد نمایش ثابتی دارد که باید آن را در نظر گزفت. رایج‌ ترین نسبت‌های ابعاد نمایش در ویدئو پروژکتورها 4:3، 16:10 و 16:9 هستند. یعنی تراشه‌ ی داخل ویدئو پروجکشن به یکی از این سه اندازه است و شما می­ توانید این تراشه را ورژن کوچکی از اندازه‌ی تصویری که روی پرده مشاهده خواهید کرد، بدانید.

4- آیا من پروژکتور سه‌ بعدی (3D) می­ خواهم؟

امروزه اکثر دیتا ویدئو پروژکتورها ویژگی نمایش سه‌ بعدی را دارند و بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که این ویژگی را داشته باشد.

5- عمر لامپ پروژکتور چقدر است؟

لامپ­ های LED و LCD نیمه‌عمری حدود 2000 تا 4000 ساعت دارند. یعنی در طول این مدت روشنایی و درخشندگی تصویر شما نصف درخشندگی اولیه خواهد بود. لامپ به کار کردن خود ادامه می­ دهد، ولی رفته‌ رفته از درخشندگی آن کاسته می شود. لامپی که طول عمر بالاتری دارد، یعنی هزینه کمتر برای نگهداری و استفاده‌ی ویدئو پروژکتور در بلندمدت.

6- آیا باید پروژکتور را جایی نصب کنم یا روی میز قرار دهم؟

اگر پروژکتوری با وزن زیاد انتخاب کرده‌اید، بهتر است آن را در جایی ثابت نصب کنید. تصویری که در این حالت می­گیرید بهتر و واضح‌تر است و به علاوه لازم نیست برای هر بار استفاده، دیتا پروژکتور را از اول نصب کنید. در این حالت باید فاصله و قدرت پرتاب ویدئو پروژکتور خانگی نیز در نظر گرفته شود.

اگر دستگاه شما وزن کمی داشته باشد، به راحتی می ­توانید آن را با خود حمل کنید. اگر چنین پروژکتوری می­ خواهید، حتما نوعی را انتخاب کنید که صدای فن کمتری داشته باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]