اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160365394

با تاکید بر عملکرد بانک شهر اعلام شد

آبادانی شهرها با مدیریت منابع

کد: 13950726160365394

https://goo.gl/5dluXJ

، تهران , (اخبار رسمی): نقطه قوت بانک شهر مدیریت صحیح منابع و به‌کار‌گیری آن در پروژه‌های عمران شهری است.

بانک

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک شهر محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان این ‌که بسیاری از منابع شهرداری‌ها به دلیل عملکرد مثبت در این بانک متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: بانک شهر، بانکی تخصصی در بخش مدیریت شهری محسوب می‌شود و اکنون سرمایه مردم نزد این بانک نیز بالا رفته است.

وی با اشاره به روند مثبت مدیریت منابع از سوی بانک شهر، تصریح کرد: با مدیریت خوب در این بانک، سرمایه‌گذاری بر مبنای منابع موجود در پروژه‌های متعدد صورت گرفته است.

کولیوند با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های موفق بانک شهر، افزود: این بانک سرمایه‌های مردم را در پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌کند که این بازگشت منابع، پیامدهای مثبتی برای آبادانی شهرها داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ادامه روند فعلی از سوی بانک شهر با پیش‌شرط مدیریت منابع از سوی این بانک، آن‌را به عنوان موفق‌ترین بانک در حوزه تخصصی مدیریت شهری معرفی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه