اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160395833

کودکان محک در دانشکده مهندسی تهران

کد: 13950726160395833

https://goo.gl/N4f1pX

، تهران , (اخبار رسمی): کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک در دانشکده مهندسی دانشگاه تهران سرنشینان خودرو خورشیدی غزال شدند.

کودکان محک در دانشکده مهندسی تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،فرزندان محک به همراه خانواده‌هایشان و کارشناسان مددکاری و روانشناسی اقامتگاه به بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی ایران رفتند. قهرمانان کوچک مبتلا به سرطان به دعوت گروه مرکز ساخت خودرو خورشیدی غزال دانشکده فنی دانشگاه تهران، سوار بر یک خودرو دوستدار طبیعت شدند و یک برنامه متفاوت را تجربه کردند. 

آشنایی با یک خودرو متفاوت

تجربه سواری با خودرو خورشیدی با توضیحات دکتر کارن ابری‌نیا، مدیر گروه ساخت این خودرو همراه بود. این استاد دانشگاه از کودکان و خانواده‌هایشان استقبال کرد و با توضیح اینکه انرژی مورد نیاز این خودرو از خورشید تأمین می‌شود و پس از تبدیل آن به جریان الکتریسیته به حرکت در می‌آید، آن‌ها را به یک ماشین‌سواری متفاوت دعوت کرد. سوار شدن بر خودرو خورشیدی برای کودکان هیجان‌انگیز بود و هر کدام از آن‌ها پس از طی کردن یک دور با این خودرو در محوطه دانشکده، همراه با دوستانشان عکس یادگاری گرفتند.

تماشای یک انیمیشن با دوبله همزمان

در بخش دیگری از این برنامه، کودکان به تماشای انیمیشن «پرندگان خشمگین (Angry Birds)» در سالن آمفی تئاتر دانشکده نشستند. نمایش این انیمیشن که برگرفته از بازی محبوب و پرطرفداری به همین نام است با دوبله همزمان انجمن گویندگان جوان (گلوری) همراه بود. کودکان شادمانه به پرده نمایش خیره شدند و داستان نبرد قهرمانانه این پرندگان را با حضور گویندگان اصلی این انیمیشن دیدند. فرزندان محک در پایان، بسته‌های آموزشی و سرگرمی هدیه گرفتند و برای دوستان دیگرشان نیز هدیه به همراه بردند. 

فراهم ساختن اوقاتی خوش برای کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان که صبورانه و پر امید مسیر درمان این بیماری سخت را طی می‌کنند، تعهدی است که در طول 25 سال ارائه خدمات درمانی و رفاهی محک با اتکا به نیکوکاری یاوران به ارزنده‌ترین شکل صورت می‌گیرد. قدردان اعضای گروه خودرو خورشیدی غزال و هزاران یاوری هستیم که با اندیشه و رویکردی انسان‌دوستانه قهرمانان کوچک محک را در مبارزه با سرطان همراهی می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]