اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160405833

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی سرطان در محک

کد: 13950726160405833

https://goo.gl/Vi6zfu

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی سمپوزیوم بین‌المللی رویکردهای نوین مراقبتی در سرطان توسط انجمن علمی پرستاری ایران شهریور ماه امسال در بیمارستان فوق‌تخصصی محک برگزار شد.

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی سرطان در محک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک،این کارگاه‌ آموزشی که پیش‌تر با حضور متخصصان و پرستاران خون و آنکولوژی در هتل نوین اسکان افتتاح شده بود با موضوع رویکردهای نوین مراقبتی در سرطان در سالن آمفی تئاتر مؤسسه خیریه و بیمارستان فوق‌تخصصی محک برگزار شد.

مباحثی چون نشت داروهای شیمی درمانی، مراقبت و کنترل زخم‌های ناشی از نشت و مراقبت‌های پرستاری در زخم بیماران از جمله موضوعات آموزشی این کارگاه‌ بود. در بخش دیگر این سمینار آموزشی نیز پرستاران حوزه خون و آنکولوژی به بحث و تبادل تجربه پرداختند و درباره شیوه‌های جدید مراقبت‌های پرستاری از بیماران مبتلا به سرطان آموزش دیدند.

محک همواره در اندیشه توسعه و به روزرسانی دانش خود در زمینه درمان سرطان کودکان است و در طول 25 سال ارائه خدمات درمانی و رفاهی به فرزندانش کوشیده است تا مشارکت و برگزاری رویدادهای علمی و آموزشی در حوزه سرطان را برای ارتقای کیفیت این خدمات فراهم سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش