اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160445998

ورود 10 هیأت بلندپایه گمرکی به ایران

کد: 13950726160445998

https://goo.gl/f0uqky

، تهران , (اخبار رسمی): توسعه همکاری‌های دوجانبه گمرکی کشورهای عضو اکو با جمهوری اسلامی ایران مهمترین هدفی است که هیأت‌های مهمان در مدت حضور خود در تهران دنبال خواهند کرد.

ورود 10 هیأت بلندپایه گمرکی به ایران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، این هیأت‌ها از سازمان جهانی گمرک، سازمان بین‌المللی حمل‌ونقل جاده‌ای (ایرو)، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و جمهوری آذربایجان هستند.
این هیأت‌ها به منظور شرکت در هفتمین اجلاس رؤسای گمرکات کشورهای عضو اکو وارد ایران شده‌اند و توسعه همکاری‌های دوجانبه گمرکی با جمهوری اسلامی ایران هدف دیگری است که این هیأت‌ها در مدت حضور خود در تهران دنبال خواهند کرد.
همچنین موجیکا معاون سازمان جهانی گمرک یک سمینار آموزشی با موضوع برنامه مدرن‌سازی و مدیریت استراتژیک در گمرک با حضور جمعی از مدیران کل گمرک ایران برگزار خواهد کرد. دیدار و گفت‌وگوهای دوجانبه با مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران دیگر برنامه موجیکا در تهران خواهد بود.
رئیس کل گمرک پاکستان دیروز با مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران دیدار و درخصوص توسعه مناسبات گمرکی و تجاری بحث و تبادل‌نظر کرد. رئیس کل گمرک ترکیه قرار است امروز با مسعود کرباسیان دیدار و گفت‌وگو کند. همچنین جمهوری آذربایجان در نظر دارد تا در این مدت پیش‌نویس تبادل الکترونیکی اطلاعات را با گمرک ایران امضا نماید.
این گزارش حاکی است، هفتمین اجلاس رؤسای گمرکات کشورهای عضو اکو 28 مهرماه سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گمرک جمهوری اسلامی

پیرو مصوبات برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مبنی بر الزام راه اندازی مراکز اطلاع رسانی توسط سازمانهای مرتبط با امر صادرات، گمرک ایران در اوائل سال 1377 اقدام به راه اندازی اولین سایت اطلاع رسانی خود در دو شبکه اینترنت و اینترانت به آدرسWW.IRICA.IR کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]