حضور ایران در نمایشگاه مواد غذایی «سیال» پاریس

کد: 13950726160465842

https://goo.gl/rYhxOb

، تهران , (اخبار رسمی): ایران در قالب 25شرکت تولیدی و صادراتی مطرح در زمینه صادرات خشکبار، زعفران، عصاره های زرشک و انار، خرما و ... در نمایشگاه «سیال» 2016 پاریس شرکت کرده است.

حضور ایران در نمایشگاه مواد غذایی «سیال» پاریس

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، نمایشگاه مواد غذایی «سیال» پاریس از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در زمینه مواد غذایی بوده که با مشارکت 7 هزار شرکت کننده مطرح در زمینه تولیدات مواد غذایی و خشکبار از 100 کشور جهان در 21 گروه کالایی گشایش یافت  .

این گزارش حاکی است که شرکت سهامی نمایشگاهها به نمایندگی از دولت با حضور گسترده و چشم گیر نسبت به دوره های گذشته در فضایی به وسعت تقریبی630 مترمربع در زمینه تولید و صادرات انواع خشکبار ، زعفران ، عصاره های زرشک و انار ، خرما و ...... در قالب 25 شرکت تولیدی و صادراتی مطرح در این نمایشگاه مشارکت نموده است .

بنا بر این گزارش، مشارکت در نمایشگاه " سیال " سالجاری از نظر متراژ مفید تحت پوشش 78 درصد و از نظر تعداد مشارکت کنندگان 67 درصد رشد داشته است همچنین طراحی جدید پاویون کشورمان در نمایشگاه سالجاری نسبت به دوره گذشته با شعار طعم طبیعت ، جلوه ویژه ای به پاویون کشورمان بخشیده است .

قابل ذکر است، آهنی سفیر ایران در پاریس در اولین روز برگزاری این نمایشگاه از پاویون ایران بازدید به عمل آورد و با مشارکت کنندگان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش