اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161495329

رنو تلیسمان را گران نخرید!

کد: 13950726161495329

https://goo.gl/0YRQTi

، تهران , (اخبار رسمی): با آغاز فروش جدیدترین محصول رنو در ایران، رنو تلیسمان توسط شرکت نگین خودرو، بازار آزاد خرید و فروش این خودرو در همان ابتدا داغ شده و قیمت آن تا بیش از 210 میلیون تومان برای معامله پیشنهاد می شود.

رنو تلیسمان را گران نخرید !

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نگین خودرو ، نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه برای شکستن حباب قیمتی ایجاد شده و مدیریت قیمت آن در بازار، پیش فروش 120 روزه رنو تلیسمان را با قیمت قطعی 185 میلیون تومان و پرداخت سود مشارکت 18 درصد آغاز کرد. مدل های 2017 رنو تلیسمان با پرداخت تنها 75 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت قابل خریداری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمائید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نگین خودرو

تنها پانزده سال پس از اختراع خودرو برای اولین بار مظفرالدین شاه قاجار، در مرداد ماه 1279 هجری شمسی (1900 م) دو دستگاه رنوی فرانسوی مدل 1890 را خرید و به ایران آورد و برای نخستین بار اتومبیل وارد ایران شد. مردم به آن پدیده عجیب و غریب نوظهور «کالسکه دودی» یا «ارابه آتشین» می‌گفتند. از آن زمان تا کنون شرکت رنوی فرانسه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده خودرو در جهان گردید. تجربۀ سالهای حضور رنو در ایران، سبب شد تا شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی رنو است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده رسمی خودروساز بین المللی رنو فرانسه، با فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال 1387 تأسیس شود اهداف اصلی شرکت نگین خودرو بر پایه طراحی، تبیین، ارائه و بهبود کیفیت انواع خدمات ویژه پس از فروش و همچنین عرضه مستقیم آخرین محصولات رنو با جدیدترین ارزیابی های روز اروپا، بنیان نهاده شد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان