اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161585699

از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی دوره پیش دبستانی

کد: 13950727161585699

https://goo.gl/kW1ruo

، تهران , (اخبار رسمی): وزیرآموزش وپرورش طی نامه ای دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش وپرورش دوره پیش دبستانی را به استان ها ابلاغ کرد.

دستورالعمل اجرایی دوره پیش دبستانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش،  در این دستورالعمل باتوجه به جایگاه ویژه آموزش وپرورش پیش دبستانی در برنامه های کلان ملی و به منظور عملیاتی کردن راهبردهای 10 گانه، نحوه توسعه کمی و کیفی آموزش وپرورش پیش دبستانی ، تدوین برنامه عملی استان ها فعالیت ها و زمان بندی اقدامات، نیروی انسانی ، فضا و تجهیزات ، منابع مالی ، سرانه پیش دبستانی و ارزشیابی و مستندسازی تشریح شده است.

متن کامل دستورالعمل را می توانید در سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش