اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161646380

با اپلیکیشن همبازی، بهترین بازی های روز جهان را تجربه کنید

عبور از ناممکن ها

کد: 13950727161646380

https://goo.gl/dwbs2N

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران حرفه‌ای می دانند که برای دستیابی به یک بازی رایانه ای روز جهان که در آن‌سوی مرزها ارائه می‌شود، کاری شبیه به مهاجرت غیرقانونی در پیش دارند.

آخرین نسخه اپلیکیشن همبازی را می توانید از لینک زیر دانلود کنید hambazi.ir/d

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت بادبادک، همبازی فرصتی است مغتنم برای اینکه بهترین بازی های روز جهانی را از دست ندهید و دوستانتان را هم به این لذت دعوت کنید.

مارکت ها اغلب اجازه دانلود بازی‌هایشان را به کاربران ایرانی نمی‌دهند. این کار به‌ظاهر ساده، یا با صرف هزینه‌های گزاف و عبور از هزارتوهای شبکه‌های اجتماعی یا احتمالا با تغییر هویت مقدور است. با اینحال در آخر هم از بسیاری امکانات جانبی محروم خواهید ماند. یک اپ پیشرو، خلاق و جذاب اینجاست که حکم یک جمعه‌بازار شگفت انگیز را دارد. اگر به دنبال بازی های جالب هستید سبدتان را بردارید به "همبازی" بروید و با مبلغی ناچیز، بازی بردارید. همبازی در کسری از ثانیه، شما را به بازی های روز دست نیافتنی می رساند.

بدون محدودیت با هزینۀ ناچیز

هم‌بازی ویژه بازی های خارجی است که دسترسی به آنها غیرممکن است. همین حالا حداقل 80 بازی آنلاین در همبازی وجود دارد که شما با پرداخت هزینه ناچیز و اشتراک ماهانه، امکان لذت بردن از آنها را خواهید داشت؛ این در حالی است که اگر بخواهید در گوگل پلی با فرض بر این‌که بازی‌ها برای شما باز باشد؛ باید هزینه بیشتری تنها برای یک بازی بپردازید همبازی یک المپیک به روز و آن لاین است که شما را درکنار کاربران حرفه‌ای دنیا قرار می‌دهد.

یکی بخر ده تا ببر

در همبازی شما برای بازی‌ها به‌طور جداگانه هزینه نمی‌کنید بلکه با خرید اشتراک، کلید اغلب بازی‌های جهان در دست شماست. یک نکته دیگر که همبازی را از آنی که هست شگفت‌انگیزتر و متمایزتر می‌کند این است که در فروشگاه جادویی همبازی تابلوی "جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی‌شود" وجود ندارد. در همبازی یک بازی برمی‌دارید؛ چند دقیقه بازی می‌کنید و از آن خوشتان نمی‌آید. نگران نباشید؛ کوپن شما نسوخته؛ در صورت چشیدن بازی های این سفره رنگارنگ هیچ هزینه ای از شما کسر نمیشود و کاملا رایگان است.

با جیب خالی در بازارهای بین‌المللی

فرض براینکه با یک فیلترشکن، محدودیت‌ها را دور زدید و تحت پوشش یک شهروند غیرایرانی در مارکت ها حاضر شدید تازه مشکلات شما برای پرداخت آغاز می‌شود، از خرید دلاری که بگذریم تهیه مسترکارت ها، گیفت کارت ها و شرایط استفاده از آن به‌خودی‌خود، طاقت فرسا و وقت گیر است درحالی‌که در همبازی خبری از این معاملات نیست.

حراج واقعی

همبازی یک حراجی استثنایی است. بسیاری از بازی‌های جهانی که بیش از 3 میلیون نسخه فروخته‌اند در همبازی موجود است درحالی‌که دستیابی کاربران ایرانی به آنها غیرممکن است. همبازی آنها را با قیمتی به‌مراتب پایین‌تر؛ در دسترس کاربران ایرانی قرارداده است. نکته جالب اینجاست که شما برای بازی هزینه نمی‌کنید و همانطور که گفته شد یک هزینه اشتراک می‌پردازید. در حقیقت شما با استفاده از همبازی، قبیله سوپرگیم های شگفت‌انگیز را غارت کرده‌اید.

تنها یکی از این پارامترها می‌تواند هرکسی را جذب همبازی کند شاهکار جذابیت‌های همبازی این است که همبازی یک بازار اینترنتی نیست یک شهر هوشمند است که شما با ثبت‌نام و خرید اشتراک، شهروند آن خواهید بود و می‌توانید در برنامه‌های متنوع آن و جوایز اسرارآمیز آن بهره ببرید عقل حکم می‌کند با تمام این اوصاف اگر هنوز برای استفاده از همبازی تردید دارید حتما با روانشناس خود صحبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همبازی

شرکت بادبادک به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت دانش بنیان تدبیر گستران، نزدیک به 5 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. بادبادک با تمرکز بر طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی از سرویس‌های ارزش افزوده متنی (VAS) و نیز حضور فعالانه در عرصه دیجیتال مارکتینگ شکل گرفت. این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین همکاران تجاری ایرانسل و همراه اول (اپراتورهای فعال در زمینه خدمات ارزش افزوده)، هم اکنون بیش از 50 سرویس را به صورت 2G و 3G ارایه و پشتیبانی فنی می‌کند. ارایه سرویس‌های باند پهن (3G) همانند مارکت اندرویدی همبازی، کوییز بالب به عنوان یک بازی آنلاین و هوشمند در قالب اپلیکیشن، کلیپو به عنوان سرویس ویدیوهای دوبله و روز جهانی، جدیدترین تولیدات و پروژه‌های بادبادک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح