اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161685791

توزیع بسته‌های صبحانه سالم در مدارس

کد: 13950727161685791

https://goo.gl/uKVhVF

، (اخبار رسمی): به همت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران ،بسته‌های صبحانه سالم در تعدادی از مدارس استان تهران توزیع شد.

توزیع بسته‌های صبحانه سالم در مدارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی با مشارکت مرکز بهداشت جنوب به مناسبت روز جهانی غذا و تبیین اهداف سلامت‌محور و ترویج برخورداری از تغذیه سالم، در چند مدرسه استان تهران اقدام به توزیع بسته‌های صبحانه سالم شامل شیر، کیک، سیب و بروشورهای آموزشی در بین دانش آموزان کردند.

در همین راستا جواد پور،کارشناسان اعزامی معاونت غذا و دارو به  مدارس  با اعلام این خبر  برخورداری جامعه از تغذیه سالم را حق مردم دانست و گفت: معاونت غذا و دارو با ایجاد نشانگرهای رنگی بر روی محصولات سعی در تحقق این امر دارد.

در این مراسم با کمک  بروشور نشانگر رنگی، دانش آموزان  با آرم سازمان غذا و دارو و رنگ نشانگرهای رنگی و هدف از این برچسب‌گذاری آشنا شدند.

در این مراسم همچنین بسته‌های آموزشی با موضوع من نیز مسئول سلامتی خود هستم با محورهای کاهش مصرف قند- نمک- و چربی‌ها، افزایش فعالیت و تحرک، افزایش مصرف سبزی‌ها و میوه‌ها و دقت در مصرف مواد خوراکی بر اساس اطلاعات راهنمای تغذیه‌ای در بین دانش آموزان توزیع شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان