اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162435444

با تاکید بر آمار منتشر شده از سوی بیمه مرکزی

بیمه دی به سطح توانگری 2 رسید

کد: 13950727162435444

https://goo.gl/iowsnw

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی بیمه مرکزی، شاخص توانگری بیمه دی با صعود سه پله‌ای به سطح 2 رسید به طوری که تلاش برای گذر از این مسیر برای بالندگی همچنان ادامه خواهد داشت.

بیمه دی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دی، بیمه مرکزی با تاکید و بررسی شاخص توانگری مالی این شرکت بیمه ای  اعلام کرد؛ این شرکت  به سطح 2 توانگری مالی و نسبت 71+ رسید.

قابل ذکر است که تغییر شیوه فروش و چگونگی ارائه خدمات بیمه دی منجر به رشدی پله ای و البته سریع  این شرکت و رسیدن به سطح 2  با نسبت71+ شد.

همچنین شرکت بیمه دی با پیاده سازی برنامه ترمیم مالی این شرکت در سال 94 نیز توانست سطح توانگری خود را ارتقا دهد و بعد از اجرای برنامه ترمیم مالی شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و ادامه سیاست های توسعه ای، روند ارتقا و صعود سطح توانگری همچنان ادامه داشت به طوری که بیمه دی توانست  در سال 95 از سوی بیمه مرکزی به سطح 2 برسد.

به همین منظور سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تبریک به بیمه گذاران محترم این شرکت بیمه ای گفت: مسیر رشد و بالندگی تا رسیدن به سطح یک توانگری با قوت ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دی

بیمه­ دی در سال 83 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی بیمه ، با شماره ثبت 241511 در ادراه ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد ،تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به عموم مردم خود را نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه