اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182225444

بیمه دی در مراسم گلگشت کانون ارائه کرد

معرفی خدمات ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح

کد: 13950823182225444

https://goo.gl/BQ9Hpg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه دی شعبه سمنان برای معرفی خدمات خود در مراسم گلگشت کانون بازنشستگان نیروهای مسلح این استان شرکت کرد.

معرفی خدمات ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه دی،  مدیران این شرکت با حضور در شعبه سمنان  و با شرکت در مراسم گلگشت کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان به معرفی و ارائه خدمات پرداخت.

در این مراسم که در اردوگاه تفریحی فرهنگی شهید کلاهدوز انجام شد، بیمه دی با برپایی غرفه و حضوری فعال توانست تأثیر به سزایی در معرفی محصولات و خدمات شرکت داشته باشد.

در این همایش که تعداد زیادی از مسئولان استان نیز حضور داشتند، رئیس کانون بازنشستگان استان گفت بی شک بیمه دی یکی از شرکت های خوشنام صنعت بیمه است و اظهار امیدواری کرد این بیمه با ارائه طرح های ویژه ومناسب، تأثیر به سزایی در پیشبرد اهداف کانون خواهد داشت.

مدیریت بیمه دی استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان تأکید کرد که امیدوار است در جهت تفاهم های به عمل آمده، شعبه سمنان با تمام قوا وتخصص با ارائه خدمات به این عزیزان موجبات افزایش رفاه ورضایتشان را فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دی

بیمه­ دی در سال 83 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی بیمه ، با شماره ثبت 241511 در ادراه ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد ،تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به عموم مردم خود را نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه